BUSINESS.MN
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
BUSINESS.MN
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
BUSINESS.MN
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
Close menu
  • Covid-19
  • Education
  • HR
  • Made in Mongolia
  • Амжилтын эзэн
  • Бизнес мэдээ
  • Бизнес Цэнэг
  • Бизнесийн эзэн
  • Бичлэг
  • Вебинар
  • Вэбинар
  • Гарааны бизнес
  • Дижитал шилжилт
  • Манлайлагч
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Ном
  • Подкаст
  • Санхүү
  • Стратеги
  • Технологи
  • Тогтвортой хөгжил
  • Топ нийтлэл
  • Төр ба бизнес
  • Эксперт
  • Экспорт

“247 сая” үзэгч: Монголын хамгийн их хандалттай видео

Бизнес сэтгүүл   Бизнес сэтгүүл
2019-12-27
  Дижитал шилжилт, Топ нийтлэл
0
Share on FacebookShare on Twitter

ТЭСО корпорацийнхан өөрийн Youtube сувагтаа нэгэн видео нэмсэн нь санаанд оромгүй амжилт үзүүлж 247 сая хүн үзжээ. Энэ бол Монголд бүтээгдсэн видеоны хувьд урьд хожид байгаагүй амжилт. Тодруулбал, таван жилийн өмнө тэдний цацсан “Аляска” зайрмагны сурталчилгаа өнгөрсөн нэгдүгээр сараас эхлэн эрчимтэй хандалт авч, өдөр өдрөөр үзэгчдийн тоо нь нэмэгдсээр байгаа юм. Хоёр долоо хоногийн өмнө гэхэд уг видеог 229 сая хүн үзсэн байсан гэхээр ямар хурдацтай өсөж байгаа нь та бүхэнд ойлгомжтой болох биз ээ. Харин энэхүү видео байршсан TesoCorp нэртэй Youtube сувгийг 612 мянган хүн дагаж, ТЭСО корпораци “Silver Play Button”-аа хүлээн авахад бэлэн болоод байгаа юм байна. Дагагч буюу subscriber-ийн тоо нь 100 мянгад хүрсэн youtuber (видео контент бүтээн Youtube платформд түгээгч) -т “Silver Play Button”-ийг гардуулдаг билээ. 

Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн хүрээнд бүтээгдсэн жижиг урсгал сурталчилгаа нь ингэж өндөр хандалт авч эхэлснийг тэд өнгөрсөн зургадугаар сард л олж мэджээ. Улмаар Youtube хуудсаа компанийнхаа данстай холбосноор энэ бүх үзүүлэлтэд тохирсон урамшууллын мөнгө орж эхэлсэн байна.  

Ихэвчлэн Энэтхэг, Вьетнам, Ирак зэрэг улсаас хандаж байгаа ба FMCG төрлийн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг Doritos, M&M’S зэрэг брэндийн сурталчилгаатай ойролцоо хандалттай байгааг тус корпорацийн маркетингийн албанаас мэдээлсэн юм. Мөн “Аляска” хэмээх зайрмагны нэр нь өөрөө сэрүүцүүлэм мэдрэмжийг төрүүлж буй учраас дулаан орны хүмүүс хандан үзэх нь их байгаа ба автоматаар хандалтаа өсгөх ямар нэг арга хэрэглээгүй зүгээр л органикаар бүх зүйл явагдсан гэлээ. 

Youtube-ээс ирүүлсэн тооцоолол, саналаар ийм олон дагагчтай сувгийг контент бүтээх чиглэлээр ашиглавал ТЭСО корпораци жилд тэрбум шахам төгрөгийн орлого олох аж. Энэ бүхнээс үүдэн ТЭСО корпорацийнхан контентын бизнес рүү орох боломжтой юм байна гэж үзэж байгаа бөгөөд энэ чиглэлээр хамтран ажиллах сонирхолтой хүмүүст нээлттэй хандана гэдгээ уламжилсан юм. Ингэхдээ зөвхөн ТЭСО-ийн бүтээгдэхүүнийг сурталчлах бус сэдвийн хувьд чөлөөтэй байхаар төлөвлөж байна. Нэг үгээр хэлбэл, контент буюу оюуны бүтээлээр монголчууд дэлхийд өрсөлдөх боломжтойг тэд олж харжээ.  

ТЭСО корпорацийн фэйсбүүк дэх албан ёсны хуудсанд энэ сарын есөнд оруулсан постод бичсэнээр TesoCorp гэсэн youtube дэх суваг компанидаа 60 000 ам.долларын ашиг өгөөд байна.

Бизнес сэтгүүл

Бизнес сэтгүүл

Сэтгэгдэл бичих Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

black-logo-main
  • Бидний тухай
  • Редакцын бодлого
  • Үнийн санал

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА: 8997-5667, 8097-5667, 8697-5667

ХАЯГ:  Улаанбаатар хот, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Нархан хотхон, Таун хаус 2-6

Үр дүн олдсонгүй
View All Result
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа

© 2022 Business.mn - Монголиан экономи.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00