BUSINESS.MN
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
BUSINESS.MN
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
BUSINESS.MN
Үр дүн олдсонгүй
View All Result
Close menu
  • Covid-19
  • Education
  • HR
  • Made in Mongolia
  • Podcast
  • Амжилтын эзэн
  • Бизнес доктор
  • Бизнес мэдээ
  • Бизнес Цэнэг
  • Бизнесийн эзэн
  • Бичлэг
  • Вебинар
  • Вэбинар
  • Гарааны бизнес
  • Дижитал шилжилт
  • Манлайлагч
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Мэдээ
  • Ном
  • Подкаст
  • Санхүү
  • Стратеги
  • Технологи
  • Тогтвортой хөгжил
  • Топ нийтлэл
  • Төр ба бизнес
  • Үйл ажиллагаа
  • Эксперт
  • Экспорт
Зөвхөн танайхыг сонгодог хэрэглэгчидтэй болох нь (№101)

Зөвхөн танайхыг сонгодог хэрэглэгчидтэй болох нь (№101)

Бизнес сэтгүүл   Бизнес сэтгүүл
2021-06-05
  Podcast
0
Share on FacebookShare on Twitter

Зочин: АНУ-ын Гранд Серкл Корпорацийн Бизнесийн үйл ажиллагаа хариуцсан Дэд Ерөнхийлөгч О.Мөнхзаяа

Үнэнч хэрэглэгчтэй байх нь байгууллагад ямар давуу талыг бий болгодог вэ? Хэрэглэгчдээс санал шүүмж хүлээн авах соёл нь бизнесийн өсөлтөд хэр нөлөөтэй байдаг вэ? 

6 сарын 8-ны Мягмар гарагт болох “Зөвхөн танайхыг сонгодог хэрэглэгчидтэй болох нь” сэдэвт вэбинарыг угтсан энэхүү подкастаар дараах сэдвийг хөндлөө: 

  • Та өөрийн ажилладаг компанийнхаа жишээн дээр үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох тухай вэбинар дээрээ ярина гэсэн. Компанийнхаа тухай манай сонсогчдод танилцуулна уу? 
  • Үнэнч хэрэглэгчийг бий болгохын үндэс нь юу вэ? 
  • Манай компаниудад хэрэглэгчтэйгээ харилцах бодлого, стратеги ямархуу түвшинд байна гэж хардаг вэ? Үүнийг боловсруулах ажлыг юунаас эхлэх вэ? 
  • Бизнесээ хөгжүүлэхэд хэрэглэгчдийн санаа бодлыг ямар байдлаар тусгадаг вэ? Мэдээж санал шүүмж бүрийг тусгахгүй байх, тийм үү?
  • Санал шүүмж хүлээж авах соёл хаанаас эхтэй байдаг вэ? Ажилтнууддаа энэ сэтгэлгээг суулгах эхний алхам юу вэ?
  • Хэрэглэгчдийнхээ сэтгэл ханамжийг судлах ямар үр дүнтэй аргууд байдаг вэ? 
  • Сэтгэл ханамжийн судалгааг байгууллага бүр тодорхой хэмжээнд хийдэг байх, үүнийгээ хэрхэн үр дүнтэйгээр бизнес хөгжүүлэлтдээ ашиглах вэ?

Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст сонсоход:
– iPhone-ий App store: podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0

– Андройдын Play store: Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл

https://podcasts.google.com

– Youtube Channel: business.mn podcast гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY

– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл

https://mplus.mn/Business.mn

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг  info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

 

Бизнес сэтгүүл

Бизнес сэтгүүл

Сэтгэгдэл бичих Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

black-logo-main
  • Бидний тухай
  • Редакцын бодлого
  • Үнийн санал

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА: 8997-5667, 8097-5667, 8697-5667

ХАЯГ:  Улаанбаатар хот, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Нархан хотхон, Таун хаус 2-6

Үр дүн олдсонгүй
View All Result
  • Нүүр
  • Tech 50+
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Ном
  • Сурталчилгаа

© 2022 Business.mn - Монголиан экономи.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00