Зочин: АНУ-ын Гранд Серкл Корпорацийн Бизнесийн үйл ажиллагаа хариуцсан Дэд Ерөнхийлөгч О.Мөнхзаяа.

Ажлын ярилцлага бол ажил горилогчийн өөрийгөө илэрхийлэх хамгийн том боломжуудын нэг. Гэвч олон хүн ярилцлагадаа бэлтгэлгүй орсны улмаас боломжоо алддаг. Бэлтгэлээ сайн хангасан бол ажлын тал нь бүтсэнд тооцож болно. Ажлын ярилцлага дээр ямар асуулт, даалгавар ирэхийг мэдэхэд хэцүү ч тухайн байгууллагаа урьдчилан судалж, өөрийгөө зөвөөр илэрхийлэх сургуулилт хийсэн тохиолдолд амжилттай тэнцэх боломж үргэлж байдаг.

Ажлын ярилцлагад хэрхэн бэлдэж, амжилттай тэнцэх тухай ярьсан энэхүү подкастаар дараах асуудлыг хөндлөө:

  • Олон улсын байгууллагууд ажилтнаа ямар шалгуураар сонгодог вэ? 
  • Ажлын ярилцлага дээр хүмүүсийн гаргадаг түгээмэл алдаа. 
  • Өөрийгөө яг тухайн байгууллага, ажлын байранд тохирох хүн гэдэгээ яаж харуулах вэ?
  • Сул талаа хэрхэн зөвөөр ойлгуулах вэ?
  • Ажил олгогчийн талаас ярилцлагыг илүү үр дүнтэй, ажил горилогчийг илүү сайн танихад тус болох ярилцлагын тактикууд.

Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст сонсоход:
– iPhone-ий App store: podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0

– Андройдын Play store: Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл

https://podcasts.google.com

– Youtube Channel: business.mn podcast гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY

– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл

https://mplus.mn/Business.mn

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг  info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
Б.Мишээл

Хурал “үймүүлэгч”-ийг хэрхэх вэ?

Previous article

Био эдийн засаг буюу Монголын маркетинг

Next article

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You may also like

More in Podcast