Зочин: “ССM consulting” компанийн Гүйцэтгэх захирал Ж.Оймандах 

Бизнес эрхэлж буй хүн бүр хэзээ нэгэн цагт ёс зүйгээ зөрчиж ажлаа хурдан бүтээх үү эсвэл цаг хугацаа, өндөр зардал гаргаад ч хамаагүй ёс зүйгээ хадгалж үлдэх үү гэсэн сонголтын өмнө ирдэг. Энэ үед яах вэ? Бизнесийн ёс зүй болон комплаенс системийн тухай энэхүү подкастаар дараах сэдвийг хөндлөө: 

  • Комплаенс менежмент гэж яг юу болох, бизнест яагаад хэрэгтэй вэ?
  • Бизнесийн ёс зүйн талаас Монголын компаниуд өнөөдөр ямар нөхцөл байдалд ажиллаж байна вэ?
  • Бизнесийн ёс зүй дээр байгууллагуудын гаргадаг нийтлэг алдаа
  • Зарим хүн бизнесээ хамгаалахын тулд төрд орж байгааг юу гэж боддог вэ? 
  • Төрийн болон хувийн байгууллагууд дотоод хяналт, аудитын хэлтсийн хийх ажил нь яг юу юм бэ? 
  • Бизнес эрхлэгчид цэвэр ёс зүйгээ сахиад, их зардал гаргаад, их хугацаа зарцуулж явах эсвэл төрийн байгууллагын албан тушаалтанд нөлөөлж ажлаа хурдан бүтээж ёс зүйгээ зөрчих сонголтын өмнө ирдэг.  Энэ тохиолдолд яах вэ?
  • Комплаенсын шүгэл үлээх санал гомдлын систем гэж юу вэ?

Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn сэтгүүл, сайтын редактор

Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст сонсоход:
– Apple podcasts аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0

– Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл

https://podcasts.google.com

– Youtube-ээс business.mn гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY

– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл

https://mplus.mn/Business.mn

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Бизнес сэтгүүл

Процессыг шинжлэх замаар сайжруулах нь

Previous article

Монголын тэтгэврийн тогтолцооны таван НО

Next article

Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

You may also like

More in Podcast