Зочин: Маркетингийн мэргэшсэн институтын захирал О.Ундрам

Танигдах, хоногшил үүсгэх, борлуулалтаа нэмэгдүүлэх зэрэг зорилгоосоо шалтгаалан маркетингийн идэвхжүүлэлтийн үр дүнг өөр өөр хэмжүүрээр хэмжих нь зүйтэй. Сурталчилгааг үзсэн хүмүүсийн дунджаар 20 хувь нь танайхыг сонирхдог бөгөөд тэдний 20 хувь нь л худалдан авалт хийдэг. 

11 дүгээр сарын 9-нд болох Идэвхжүүлэлтийн бодлого буюу сурталчилгааг зөв хийх арга вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:

  • Идэвхжүүлэлтийн бодлого буюу маркетингийн цогц үйл ажиллагаа ямар үе шатуудаас бүрддэг вэ?
  • Аль үе шатыг бизнесүүд ихэвчлэн орхигдуулдаг эсвэл дутуу хийдэг вэ? 
  • Жижиг дунд бизнесүүдийн хувьд идэвхжүүлэлтийн бодлого том бизнесийнхээс юугаараа ялгаатай байх вэ? 
  • Хэрэглэгчийн персона яагаад чухал вэ? Персона тус бүрд тааруулж хүргэх гэсэн санаагаа илэрхийлэх ёстой юу?
  • Бүх үр дүнг борлуулалт буюу бодит ашгаар хэмжих боломжгүй байдаг. Борлуулалтаар хэмжигддэггүй үр дүнг хэмжих тал дээр та ямар зөвлөгөө өгөх вэ?
  • Маркетингий сүүлийн үеийн чиг хандлага хаашаа чиглэж байна вэ? Ковидын нөхцөл өнөөг хүртэлх зүй тогтлыг хэрхэн өөрчилж байна вэ? 
  • Маркетингийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй болгодог гол зүйл

Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:

Youtube      M plus     Apple Podcasts     Google Podcasts     Spotify

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Бизнес сэтгүүл

Танил бизнесийн шинэ “довтлогч”

Өмнөх нийтлэл

Маркетингийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх 3 тактик

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply



Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.