Зочин: Franco Grasso Revenue Team-ийн партнер, орлогын менежментийн эксперт Массимильяно Терзулли

Орлогын менежментийг зөв хэрэгжүүлснээр зочид буудал, амралтын газрууд жилийн орлогоо дунджаар 20 хувиар өсгөх боломжтой. Хөл хорионы үеэр зочид буудлууд онлайн сувгууд болон орлогын менежментийн системийн тусламжтайгаар алдагдалгүй ажиллаж чаджээ. 

Орлогын менежментийг хэрэгжүүлэх зарчим, ингэснээр хүртэх үр өгөөжийн тухай энэхүү дугаараар дараах сэдвийг онцоллоо: 

  • Орлогын менежмент гэж юу болох, өгөгдөлтэй хэрхэн холбогддог вэ?
  • Өгөгдөлд тулгуурлан аль болох оновчтой таамаглал гаргахад юу чухал вэ?
  • Цаг агаар, баяр ёслол зэрэг үйл явдлуудад тулгуурлан эрэлт, өрөөний дүүргэлтийг яаж тооцдог вэ?
  • Орлогын менежментийн программтай байх нь яагаад чухал вэ? Ийм систем яг ямар зарчмаар ажилладаг вэ?
  • Сезонд тохируулах эсвэл хэрэглэгчдийг сегментчлэн үнийн бодлогоо тодорхойлох нь яагаад илүү үр дүнтэй вэ?
  • Ковидын өмнөх үеийн өгөгдлүүдийн ач холбогдол хэр буурсан бэ? Тэдэнд үндэслэн таамаг гаргах боломжтой хэвээр үү?
  • Орлогын менежментийн үйлчилгээний үнэ хөлс, хүртэх үр өгөөж 

Зочинтой холбоо барих: 

Whatsapp: +39 3492680134

И-мэйл: m.terzulli@francograssorevenueteam.com

Вэб: francograssorevenueteam.com       horecasoft.mn 

Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:

Youtube      M plus     Apple Podcasts     Google Podcasts     Spotify

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Бизнес сэтгүүл

Н.Учрал: Хувийн хэвшлээ ад үзсэн дээрэнгүй шинж газар авч байна

Өмнөх нийтлэл

Контент маркетингийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх аргууд (№127)

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply



Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.