BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Чемодан, луужин, уулс, газрын зураг, дугтуй, чатын бөмбөлөг, график, чиглэл, 24 цагийн цаг бүхий дүрслэл нь энтрепренер мэдрэмж эсвэл бизнестэй холбоотой дүрслэлийг харуулахад тохиромжтой. - Business.MN

Хэрэглэгчдэд зориулсан контент бүтээхэд анхаарах зүйлс

Tsolmon  
2019-04-23
  Маркетинг, Стратеги
0
Share on FacebookShare on Twitter

Хүлээн авагч /үзэгч/-ээ ойлгохгүйгээр тэдэнд хүрэх боломжгүй юм.

Сонирхол татсан видео контент бүтээх нь харилцаанаас маш их хамаардаг. Хэрэв та хүлээн авагч, үзэгчээ татаж, сэтгэлд нь нийцсэн контент бүтээж чадаагүй бол тэдэнтэй үр дүнтэй харилцаа үүсгэхэд төвөгтэй болно. Үйлчлүүлэгчдэд чиглэсэн видео хийх тохиолдолд үзэгч, хүлээн авагчаа мэдрэх нь гол түлхүүр болдог. Таны үзэгч хэн байхаас хамааран видео контентын агуулга, ерөнхий өнгө төрх, тэр ч бүү хэл тэдэнд хандахаар сонгож авах сувгийг тань тодорхойлно.

Тэгэхээр үүнийг хийхийн тулд юунаас эхлэх хэрэгтэй вэ?

Өөрийн үзэгчидээ тодорхойл!
Та өөрөөсөө хэдэн асуултыг асуугаарай! Манай зорилтот үзэгч ямар хүмүүс байх вэ? /онцлог шинж, амьдралын хэв маяг гэх мэт/. Ямар төрлийн видео контент тэдний сонирхолыг татах вэ? Хэрвээ тэдэнд ямар нэгэн сэтгэгдэл төрүүлж чадахгүй бол яах вэ? Энэхүү үе шатанд та үндсэндээ өөрийн хийсэн судалгаандаа тулгуурлан маркетингийн персонагаа байгуулна гэсэн үг юм. Өөрөөр хэлбэл та яг одоо толгойдоо таны үзэгчдийн нэг хэсгийг төлөөлж чадах зохиомол дүрийг зурж, дүрслээрэй!

“Үзэгч ямар төрлийн контентыг сонирхох хандлагатай байна вэ? Тэдэнд ямар нэгэн сэтгэгдэл төрүүлж чадахгүй бол яах вэ?”

Нэг жишээ дурдая. Өнгөрсөн жил бид нэгэн аялал жуулчлалын компанид зориулан персона бүтээж өгсөн юм. Манай персона ая тухыг эрхэмлэгч, адал явдалд дуртай, нийгмийн идэвхитэй чинээлэг эмэгтэй байв. Энэ бүлгийн хүмүүст хандсан маркетинг хийхэд анхаарах зүйл хийгээд сэтгэлд нь хүртэл үйлчилгээ үзүүлж чадна гэсэн ойлголт төрүүлэхэд бидний зорилго оршино. Хэдийгээр персона нь тухайн бүлэг хүмүүсийг татахын тулд гаргадаг зохиомол дүр боловч маркетингийн хувьд асар их ач холбогдолтой.

Энэ аргыг маркетингийн видео контент бүтээхэд мөн ашигладаг. Персонад хүний сонирхол, орлогын түвшин, гэр бүлийн байдал, ажил мэргэжил, нас, орлого, муу зуршил хүртэл тусгагдаж болдог. Гэхдээ персонад дан ганц одоогийн хэрэглэгч, фэнүүд, дагагчид байдаггүй. Бид зөв тодорхойлолт гаргахын тулд тухайн брэндийн хувьд төдийгүй өрсөлдөгч байгууллагууд, мэдээллийн сувгуудын хүрээнд мөн судалгаа явуулах хэрэгтэй.Фэйсбүүк группууд, хэлэлцүүлгүүд, онлайн контентууд нь танд хараахан хүрч амжаагүй байгаа хэрэглэгчиддээ хүрч, тэднийг зөв тодорхойлоход туслана.

Үзэгч, хүлээн авагчийнхаа нэг хэсэг нь бол!

Та үзэгч, хүлээн авагчийнхаа дүр зургийг сайн тодорхойлсныхоо дараа тэдний юунд хамгийн их татагддаг, юунд санаа зовдог зэргийг гүн ухаж мэдэх ёстой. Ялангуяа интерьер дизайн, хувцас загвар гэх мэт зах зээлд ажилладаг бол ямар төрлийн сэдэв, үг хэллэг трэнд болж байгааг мэдэж, түүнийг нь ашиглах хэрэгтэй. Өөрөө сайн ойлгоогүй зүйлээ бусдад сурталчилна гэдэг боломжгүй юм. Тиймээс эрхэлж буй бизнесээ маш сайн судлах хэрэгтэй. Энэ нь таныг ичгэвтэр алдаа гаргахаас сэргийлнэ.

bookzone
Тагууд: контентконтент маркетингхэрэглэгч

Санал болгох:

Illustration of four people analyzing charts and graphs on large screens, surrounded by popular social media icons like Facebook, Instagram, and TikTok. Background is pink.
Маркетингийн төсөв контент бүтээгчид рүү урсах хандлагатай байна
Борлуулалтын туршлага таныг дараагийн түвшинд аваачна
Борлуулалтын туршлага таныг дараагийн түвшинд аваачна (№277)
Tsolmon

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00