BUSINESS.MN
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Календарь
  • Сэтгүүл
  • Ном
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Календарь
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Бизнесийн зорилгодоо хүрэхийн тулд энтрепренер тулгарч буй сорилтуудыг бэлгэддэг улаан, цагаан төвлөрсөн тойрог, төвийг нь алгасан зургаан сумтай бай. - Business.MN

Монголын маркетингийн хөгжилд юу дутагдаж байна вэ

Х.Саранзаяа   Х.Саранзаяа
2019-05-13
  Маркетинг, Стратеги
Share on FacebookShare on Twitter

Монгол Улсын маркетингийн салбарын хөгжлийг олон улсын түвшинтэй харьцуулахад 5.02 хэмээн Монголын топ 50 аж ахуйн нэгжийн маркетингийн албаны дарга нар үнэлжээ. Монгол Улсын маркетингийн салбар олон улсын түвшинтэй дөхөж очиход бидний олон дутагдал саад болж буй бөгөөд эдгээрээс хамгийн чухлыг нь онцлон хүргэе. 

  • Маркетингийн үр  өгөөж, гүйцэтгэлийг  хэмжих аргачлал хангалттай бус. 
  • Зах зээл болон  хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зан  төлвийг гүнзгий ойлгож судалдаггүй.
  • Хэрэглэгч биш  удирдлага төвтэй  маркетинг байсаар байна.
  • Чадварлаг  ажилтан дутмаг.
  • Дотоодын  сургуулиудын  багш нарын мэдлэг, чадвар  болон хөтөлбөр муу.

Тиймээс “MNCG” судалгааны компани уг салбарт ажилладаг маркетингийн менежерүүдэд шаардлагатай чадваруудыг нэрлэжээ. 

img-5Судалгаанд хамрагдсан маркетеруудаас зар сурталчилгаа болон кампанит ажлынхаа үр өгөөжийг хэмждэг эсэхийг асуухад тэдний 59 хувь нь ямар нэгэн байдлаар хэмждэг гэв. Тодруулбал:

img-6

 

 

 

 

 

Харин үр өгөөжөө хэмжихгүй байгаа шалтгааныг тэд ийнхүү тайлбарлалаа. 

img-7

 

 

 

 

МАРКЕТЕРУУД ТА БҮХНИЙ ХИЙСЭН АЖИЛ ХЭРЭГЛЭГЧДЭД ЯМАР БАЙДЛААР ХҮРДЭГ ВЭ?

  • Сурталчилгааг үзсэн хувь
  • Анхаарлыг татсан хувь
  • Эргэн санаж байгаа хувь
  • Гол агуулгыг ойлгосон хувь
  • Худалдахад нөлөөлсөн хувь
  • Кампанит ажлын үнэлгээ буюу таалагдсан хувь
  • Кампанит ажлын таалагдаагүй шалтгаан
  • Хэнд түлхүү хүрсэн байдал
  • Сурталчилгааны ямар элемент нь илүү хүрсэн байдал буюу аль хэсгийгнь илүү санаж байгаа байдал

ТОП 50 ААН-ИЙН МАРКЕТИНГИЙН АЛБЫГ ХЭН УДИРДАЖ БАЙНА ВЭ?

 

1 of 3
- +
Text in Mongolian: "Дундаж нас 35. Хамгийн доод нь 26 настай, хамгийн дээд нь 43 настай" with a .MN logo. Компани нь энтрепренер болон бизнес эрхлэгчдэд зориулсан үйлчилгээг санал болгож байна. - Business.MN
43% нь эмэгтэй, 57% нь эрэгтэй эмэгтэй, эрэгтэй хүний дүрсийг дүрсэлсэн инфографик нь голд нь дугуй диаграммтай байх нь аливаа бизнесийн танилцуулга, компанийн тайланд тохиромжтой. - Business.MN
Сургууль, мэргэжлээр төгсөгчдийн хувийн жинг харуулсан баганан, дугуй график; ногоон: дотоодын (73%), улбар шар: гадаад (27%), цэнхэр: маркетинг (68%), улаан: маркетингийн бус (32%). Компанид элсэх эсвэл хувийн бизнесээ эхлүүлж буй төгсөгчид ихэвчлэн эдгээр ангилалд багтдаг. - Business.MN

Маркетинг хийх нь зөвхөн тухайн нэг бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчилж, худалдан авахад нөлөөлөх бус мөн үндсэн брэндээ таниулах, хоногшуулах зорилготой байдаг. Тиймээс зар сурталчилгаа, кампанит ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээг үндсэн брэндэд хэрхэн нөлөөлснөөр давхар хэмжих учиртай. Үүнийг хэмжихдээ:

  • Танигдсан байдал
  • Брэндийн үйлчилгээ
  • Үнэнч байдал
  • Брэндийн хүч
  • Брэнд болон байгууллагын имижид үзүүлсэн нөлөөлөл зэргийн үнэлгээг хийнэ. 

Дээрх байдлаар маркетингийн үйл ажиллагааг хэмжиж чадвал үр өгөөжгүй зардал гарахаас сэргийлэх, кампанит ажлаа зорилтот бүлэгтээ хүргэх гэх мэт олон давуу талтай. Гэхдээ уг салбар үргэлж өөрчлөгдөж, хувьсаж байдаг учраас цаашдын хандлагыг анхаарах хэрэгтэй.

МАРКЕТИНГИЙН 2019 ОНЫ ЧИГ ХАНДЛАГА

бизнес цэнэг
бизнес цэнэг

img-13

 

 

 

 

 

 

 

Тагууд: маркетингмонголстратеги

Санал болгох:

Маркетертайгаа хэрхэн ойлголцох вэ?
Маркетертайгаа хэрхэн ойлголцох вэ?
ISO бол байгууллагын хөгжлийн үндэс
ISO бол байгууллагын хөгжлийн үндэс
Х.Саранзаяа

Х.Саранзаяа

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Манай үйлчилгээ
  • Нууцлалын бодлого
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00