BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Зөөврийн компьютер, гар утастай ажилладаг бизнес эрхлэгчид, энтрепренерүүдийн зураг, таблетаас гарч буй өсөлтийг илэрхийлсэн дээш чиглэсэн сумтай. - Business.MN

Сошиал медиа маркетингийн орхигдуулж болохгүй 3 арга

Badral Misheel   Б.Мишээл
2020-11-06
  Маркетинг
1
Share on FacebookShare on Twitter

Сошиал медиа маркетинг нь лайк, шэйрээс хол давсан ойлголт болжээ. Өнөөдөр сошиал медиа зураг постолж, үзэл бодлоо илэрхийлж хүмүүст таалагдахыг хүлээдэг үзэгдлээс хавьгүй өргөн хүрээг хамарч буй. Хэрэв та цаг үетэйгээ хөл нийлүүлж, өрсөлдөх чадвартай байхыг хүсэж байвал сошиал медиа маркетингийн дараах гурван төрлийг хэрхэвч орхигдуулж болохгүй.

Инфлүэнсер маркетинг 

Энэ бол салбарынхаа олны анхааралд өртсөн, итгэлийг хүлээсэн экспертийг ашиглах арга юм. Таны ажилладаг салбар ямар байх нь хамаагүй, аль ч салбарт хөлөө олсон, олонд танигдсан хүн байж л таарна. Тэр нь нийгмийг байлдан дагуулагч, нэртэй зохиолч эсвэл урлаг соёлын зүтгэлтэн гээд хэн ч байж болно. Тэднээс суралцах хэрэгтэй бөгөөд боломжтой бол тэдэнтэй харилцаа тогтоож чадвал бүр ч сайн. 

Хэрэв ийм хүмүүс таны бичсэн зүйлийг хуваалцвал та тухайн хүний дагагчид буюу хамаагүй өргөн хүрээг хамарч чадна. Гэвч тухайн инфлүэнсер таныг эсвэл таны контент, бүтээгдэхүүнийг мэдэхгүй бол постыг тань шэйрлэхгүй нь ойлгомжтой. Тэгэхээр онилж буй инфлүенсэрээ шинэ контентийг  таны бусад дагагчдын адилаар хүлээдэг болтол нь тордох хэрэгтэй. 

Твиттер, Инстаграм зэрэг сошиал платформ биднийг “эрх тэгш” болгодгоороо давуу талтай. Тиймээс өөрийн салбарын инфлүенсэрүүдийг дагаж тэдэнтэй харилцаа үүсгэж эхэл. 

Тухайн инфлүенсэрийн постны дор коммент бичиж, таны дагагчдад сонирхолтой байх постыг нь хуваалц. Хэрэв тэр инфлүенсэр блог хөтөлдөг бол идэвхтэй уншигч нь болж гярхай ажиглагч болохоо харуулж асуулт асуу. Ингэснээр та түүний анхааралд өртөнө.

Дараагийн алхам бол тухайн инфлүенсэрийн хэлсэн үгийг эшлэх, постыг нь дурдах, холбоосыг хуваалцах эсвэл тодорхой сэдвийн хүрээнд явуулах санал асуулгадаа оруулах. Шууд видеогоор ярилцлага хийсэн ч болно. Хэн нэгний бичлэгэнд орохын оронд өөрөө видео хийж чухал гэж үзсэн инфлүенсэрээ урьж оролцуул. Бичлэг хийхэд зохион байгуулалт, сурталчилгаа гээд ажил ихтэй ч өөрийн гэсэн контент бүтээх том боломж болно. 

Дарк сошиал медиа

Хэдийгээр үзүүлэлтийг нь хэмжиж чадахгүй ч мартаж болохгүй “бүс” бол дарк сошиал медиа. Энэ нь танд мэдэгдэхгүйгээр хүмүүс таны контентийг имэйл, мессеж зэрэг бусад сувгаар хуваалцахыг хэлж байгаа юм. Ийм тохиолдолд хэн нэгэн таны контентийг бусадтай хуваалцаж байгаа боловч үүнийг нь бүртгэж, хэмжих боломжгүй байдаг.

Дарк сошиал медиагийн нөлөөг хэмжиж болохгүй нь тоогүй боловч үүнийг анхааралгүй орхиж болохгүй. Таны контентийг ингэж хуваалцахыг хүссэн хүмүүст илүү амар болгох хэрэгтэй. Тухайлбал, контентоо имэйлээр хуваалцах товчлууртай болгох эсвэл сошиал сүлжээнүүдээр хуваалцах товчны дэргэд “Бусад” гэсэн сонголтыг оруулж өгөх. Тус товчлуурын сонголтод имэйл, WhatsApp зэрэг харилцааны аппликейшнуудын холбоосыг оруулахаа мартуузай. Мөн имэйлийнхээ ньюслеттерт сошиал сүлжээнүүдээ оруулахын зэрэгцээ ньюслеттерт бүртгүүлэх урилга явуулж шэйрлэх боломжтой болгох хэрэгтэй. 

Төлбөртэй сурталчилгаа

Маркетингийн бодлогодоо төлбөртэй сошиал медиа сурталчилгааг оруулахыг чухалчлах хэрэгтэй. Өдгөө бүх сошиал платформ аливаа постыг таны дагагчдаас илүү өргөн хүрээнд хүргэх сурталчилгааны сонголттой болсон. Гэхдээ үүнийг зөв ашиглах хэрэгтэй. Хөрөнгө оруулалтын бодит өгөөжгүй хоосон зардал болох эрсдэлтэй учраас тэр. Иймд бизнестээ хамгийн тохиромжтой сошиал платформыг ашиглаж байгаа, зорилтот бүлгээ зөв тодорхойлж, тухайн хүмүүсийг хамгийн сайн контент руугаа татаж чадаж байгаа эсэхээ нягталж байх хэрэгтэй. 

Таны сүүлд оруулсан постоор жишээ татъя. Та үүнийг хэнд зориулсан бэ? Өөрөөр хэлбэл, хэнийг онилсон бэ? Тухайн контент илүү идэвхтэй явах платформ аль вэ? Хамгийн төсөр платформ бол мэдээж Facebook. Мөн зорилтот бүлгийг тань оновчтой онилохоос гадна дэлхий даяар хамгийн их хэрэглэгчтэй сүлжээ тул Facebook нь сурталчилгаа хийж эхлэхэд хамгийн тохиромжтой платформ. Мэдээж Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram зэргийг мартаж болохгүй. 

Фэйсбүүк дээр сурталчлахад тохиромжтой бүтээгдэхүүн бол имэйлээр бүртгэлд хөтөлдөг  контент болохыг мэргэжилтнүүд тогтоожээ. Шинэ контент эсвэл үнэгүй татах боломжтой ном зэрэг танай компанийн үйлчлүүлэгч болох магадлалтай хүмүүсийг татах постыг boost хийж сурталчлах хэрэгтэй. Хэдхэн доллароор хийсэн ийм сурталчилгаа хэдэн зуун хэрэглэгчдэд хүрч таны бизнес рүү хөтлөх боломжийг бий болгодог.  

bookzone.mn
Тагууд: өрсөлдөхчадварсошиалмедиамаркетингцахиммэдлэг

Санал болгох:

Биотехнологийн бизнест хувьсгал хийж буй энтрепренерийн шинэлэг санааг шингээсэн, бие биентэйгээ уялдаатай, хөвөгч геометрийн дүрсээр хүрээлэгдсэн, лабораторийн цув өмссөн эрдэмтний зураг. - Business.MN
Бенчмаркингийн аргаар өрсөлдөх чадвараа ингэж сайжруул
Хар үстэй эмэгтэй онгорхой номтой ширээний ард, наалттай цонхны өмнө сууж, арын туг далбаатай байх нь эрх мэдэлтэй энтрепренерийн төвлөрсөн шийдэмгий байдлыг илэрхийлдэг. - Business.MN
Б.Жавзан: Хувь хүний зан төлөвөөс байгууллагын зан төлөв, хөгжил эхэлдэг
Badral Misheel

Б.Мишээл

Business.mn Сэтгүүлч

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
1 Сэтгэгдэл
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах
Батцэцэг
Батцэцэг
4 жил өмнө

Маш их баярлалаа, эрч хүч идэвхи өгсөн гоё нийтлэл байлаа

0

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00