Зочин: BZP Digital&Inbound компанийн захирал Б.Батзориг
Хэрэглэгч бүрийн хүсэл, хэрэгцээнд нийцсэн сурталчилгаа явуулж худалдан авах шийдвэрт нь нөлөөлнө гэдэг өдгөө боломжгүй мэт сонсогдохоо больсон. Үүний тулд дижитал маркетингийн сувгуудыг уялдаа холбоотой ажиллуулж, маркетингаа автоматжуулах хэрэгтэй. CRM буюу хэрэглэгчийн харилцааны менежмент, чатбот, өгөгдлийн шинжилгээний программ зэргийг ашиглан маркетингаа автоматжуулах боломж бүгдэд нээлттэй болоод буй.
2 сарын 9-нд зохион байгуулагдах “Дижитал маркетинг ба маркетингийн автоматжуулалт” вэбинарыг угтаж хийсэн энхүү подкастаар дараах асуудлыг хөндлөө:
- Маркетингийн автоматжуулалтын ач холбогдол ба хэрхэн зөв хийх вэ?
- Хэрэглэгч бүрд хүрч ажиллахын тулд ямар өгөгдлүүдийг анхаарах хэрэгтэй вэ?
- Дижитал маркетингийн бүх суваг уялдаа холбоотой ажиллахын ач холбогдол.
- Боломжит хэрэглэгчийг бүртгэх буюу сэжим үүсгэсэн бол түүнийгээ хэрхэн арчлах вэ?
- Хэрэглэгчийн шууд ба шууд бус өгөгдлийг цуглуулах аргууд
Хөтлөгч: Б.Мишээл. Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст сонсоход:
– iPhone-ий App store: podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0
– Андройдын Play store: Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
– Youtube Channel: business.mn podcast гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY
– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.