BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Янз бүрийн математикийн тэгшитгэл, диаграммуудаар дүүрэн дэвсгэр дээр давхарласан цэнхэр өнгийн Facebook лого нь компанидаа инновацийг жолоодох энтрепренерийн сүнсийг илэрхийлдэг. - Business.MN

Facebook дээр boost хийхдээ юу анхаарах вэ?

Б.Батзориг   Б.Батзориг
2021-03-25
  Маркетинг
0
Share on FacebookShare on Twitter

Уг сэдэвтэй холбоотой дэлгэрэнгүй подкастыг эндээс сонсоорой

Facebook дээр boost хийхэд ямар зорилго, үр дүнд хүрэх гэж буйгаа эхлээд тодорхойлох хэрэгтэй. Дүрс бичлэг үзэх хүний тоо болон лайк, шэйрийн тоог ихэсгэмээр байгаа юм уу? Эсвэл вэб сайтдаа хандалт авах гээд байгаа юм уу? Эсвэл тухайн дүрс бичлэгийг үзсэн хүмүүс танай компаниас худалдан авалт хийх нь чухал юм уу? Энэ мэт зорилгоо Facebookт сайн “хэлж өгөх” хэрэгтэй.

“Манай сургалтанд хамрагдсанаар ямар ур чадвар олж авах вэ” гэсэн нийтлэлийг идэвхижүүллээ гэж бодъё. Нийтлэлийнхээ дор сургалтанд бүртгүүлэх баннерын товчийг байршуулж өгнө. Хэрэглэгчид тэр товчийг дараад мэдээллээ оруулахад “Бүртгэл амжилттай. Баярлалаа” гэж систем хариулна. Энэ тохиолдолд би өөрийн нийтлэлийг уншуулж, лайк, шэйр авахаас илүүтэй нийтлэлээр дамжуулж аль болох олон хүн  сургалтанд бүртгэхийн тулд фэйсбүүк дээр сурталчилгаа хийж байгаа гэсэн үг. Өөрөөр хэлбэл, нийтлэл уншсан 10 хүнээс илүү бүртгүүлсэн 10 хүн чухал.

Яг үүнтэй ижил сурталчилгааг хоёр дахь удаагаа хийвэл фэйсбүүкийн алгоритм дээрх 10 хүнтэй ижил төстэй хүмүүсийг сонгож таны сурталчилгааг харуулж эхэлнэ. Яагаад фэйсбүүк энэ удаагийн 10 хэрэглэгчийг өмнөх 10 хэрэглэгчтэй төстэй гэж үзэж буй нь цаанаа маш нарийн тооцоололтой. Найзууд, гар утасны загвар, өглөө хэдэн цагт босдог гэх мэтчилэн олон хувьсагчийг авч үздэг.

Түүнээс гадна, фэйсбүүкийн сурталчилгаа илүү оновчтой ажиллах өгөгдлийг нь өгч байвал үр дүнтэй. Үүнд CRM систем тусалдаг. Ямар мэйл хаяг, утасны дугаартай хэрэглэгч, хэзээ юу худалдаж авсан тухай CRM дээрх өгөгдлийг фэйсбүүкт автоматаар өгөөд байвал тухайн сурталчилгааг харсан, үйлдэл хийсэн хүмүүсээс хэн нь худалдан авалт хийснийг фэйсбүүкийн алгоритм мэдэж байна гэсэн үг. Яагаад гэвэл, хэрэглэгчдийн 60-90 хувь нь CRM дээрх утас, мэйл хаягуудаараа фэйсбүүкт бүртгүүлсэн байдаг гэсэн тооцоо бий.

“BZP Digital&Inbound” дижитал маркетингийн агентлагийн Гүйцэтгэх захирал Б.Батзориг. Томоохон бизнесийн групп компаниудад бизнесийн удирдлагаар ажилласан хугацааны туршлагатай гүйцэтгэх удирдлага, энтрепренёр, дижитал маркетер. Швед улсын Хааны технологийн дээд сургуулийн магистр

bookzone
Тагууд: зөвлөгөөмаркетингсошиал медиа маркетинг

Санал болгох:

Illustration of four people analyzing charts and graphs on large screens, surrounded by popular social media icons like Facebook, Instagram, and TikTok. Background is pink.
Маркетингийн төсөв контент бүтээгчид рүү урсах хандлагатай байна
Нийгмийн сүлжээг ашиглаж борлуулалтаа хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ
Б.Батзориг

Б.Батзориг

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00