Зочин: АНУ-ын Гранд Серкл Корпорацийн Бизнесийн үйл ажиллагаа хариуцсан Дэд Ерөнхийлөгч О.Мөнхзаяа
Үнэнч хэрэглэгчтэй байх нь байгууллагад ямар давуу талыг бий болгодог вэ? Хэрэглэгчдээс санал шүүмж хүлээн авах соёл нь бизнесийн өсөлтөд хэр нөлөөтэй байдаг вэ?
6 сарын 8-ны Мягмар гарагт болох “Зөвхөн танайхыг сонгодог хэрэглэгчидтэй болох нь” сэдэвт вэбинарыг угтсан энэхүү подкастаар дараах сэдвийг хөндлөө:
- Та өөрийн ажилладаг компанийнхаа жишээн дээр үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох тухай вэбинар дээрээ ярина гэсэн. Компанийнхаа тухай манай сонсогчдод танилцуулна уу?
- Үнэнч хэрэглэгчийг бий болгохын үндэс нь юу вэ?
- Манай компаниудад хэрэглэгчтэйгээ харилцах бодлого, стратеги ямархуу түвшинд байна гэж хардаг вэ? Үүнийг боловсруулах ажлыг юунаас эхлэх вэ?
- Бизнесээ хөгжүүлэхэд хэрэглэгчдийн санаа бодлыг ямар байдлаар тусгадаг вэ? Мэдээж санал шүүмж бүрийг тусгахгүй байх, тийм үү?
- Санал шүүмж хүлээж авах соёл хаанаас эхтэй байдаг вэ? Ажилтнууддаа энэ сэтгэлгээг суулгах эхний алхам юу вэ?
- Хэрэглэгчдийнхээ сэтгэл ханамжийг судлах ямар үр дүнтэй аргууд байдаг вэ?
- Сэтгэл ханамжийн судалгааг байгууллага бүр тодорхой хэмжээнд хийдэг байх, үүнийгээ хэрхэн үр дүнтэйгээр бизнес хөгжүүлэлтдээ ашиглах вэ?
Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст сонсоход:
– iPhone-ий App store: podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0
– Андройдын Play store: Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
– Youtube Channel: business.mn podcast гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY
– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.