Зочин: Полиси төвийн захирал Г.Эрдэнэгэрэл
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний технологийн нөү-хау, чанарын ялгаа харьцангуй бага болж буй энэ үед бизнесүүд харилцагчийн үйлчилгээндээ онцгой анхаарах шаардлага бий болж байна. Харилцагчийн үйлчилгээ нь бүтээгдэхүүн суурьтай ялгарлаас харьцангуй бага зардлаар өрсөлдөх давуу талыг бий болгодгоороо онцлогтой.
6 сарын 22-нд болох “Харилцагчийн үйлчилгээгээр дамжуулан өрсөлдөх чадвараа нэмэгдүүлэх нь“ вэбинарыг угтаж хийсэн подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:
- Харилцагчийн үйлчилгээ яагаад чухал вэ?
- Байгууллагын стратегид энэ тухай заавал тусгах мөн харилцагчийн үйлчилгээний стратегитай байх зайлшгүй шаардлагатай юу?
- Харилцагчийн үйлчилгээгээрээ ялгарч, тэргүүлдэг бизнесүүд
- Компаниудын харилцагчийн үйлчилгээн дээр гаргадаг түгээмэл алдаа
- Харилцагчийн үйлчилгээгээ ямар түвшинд байгааг шинжлэх аргууд
- Харилцагчийн үйлчилгээгээ сайжруулахдаа анхаарах зүйлс
- Хэцүү үйлчлүүлэгчтэй хэрхэн харилцах вэ?
Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст сонсоход:
– Apple podcasts аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0
– Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
– Youtube-ээс business.mn гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY
– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.