Зочин: hotelog.mn-ийг үүсгэн байгуулагч Б.Халиун
Зочлох үйлчилгээний салбарт цар тахлын хямралын улмаас бий болсон зогсолтын цаг үеийг компаниуд бизнес загвараа эргэн харахад зарцуулах хэрэгтэйг мэргэжилтнүүд дуу нэгтэй зөвлөж буй. Энэ үеийг хүний нөөцөө чадавхжуулах, үйл ажиллагаагаа автоматжуулах зэрэг боломж болгон ашиглах хэрэгтэй.
Зочлох үйлчилгээний салбарт өрнөж буй өөрчлөлт, түүнд дасан зохицох боломжуудын тухай энэхүү дугаараар дараах сэдвийг онцоллоо:
- Ковидын дараах үеийг хүлээж байсан ч ковид дуусахгүй нь бололтой. Иймд энэ цаг үеийг зочлох үйлчилгээнийнхэн хэрхэн үр дүнтэй ашиглах вэ?
- Олон улсад өөрчлөлтөд дасан зохицох ямар шинэ туршлагууд нэвтэрч байна вэ?
- Салбарын хүний нөөцөд дутагдаж буй, хөгжүүлэх шаардлагатай мэдлэг, чадварууд
- Шууд бус борлуулалтын сувгуудаас ашиг олохоо больсон энэ цагт онлайн орчин дахь өөрийн орон зайдаа хэрхэн анхаарах вэ?
- Хүний нөөцөө чадавхжуулах зардал багатай ямар аргууд байдаг вэ?
- Салбарын хөгжлийг эрчимжүүлэхэд хувийн хэвшлүүд ямар байдлаар нэгдэх хэрэгтэй гэж та харж байна вэ?
[tnm_video layout=”mnmd-post-media”]https://www.youtube.com/watch?v=dazBZmCjPZo[/tnm_video]
Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.