Зочин: Корпорэйт Трейнинг ХХК-ийн үүсгэн байгуулагч С.Батаарсүрэн
Таны хэрэглэгч хэн бэ, тэд хаана байна, тэд юуг, ямар зорилгоор, хэзээ худалдаж авдаг вэ гэсэн таван асуултад л хариулснаар маркетингийн стратегиа зөв тодорхойлох үндэс тавигддаг. Харамсалтай нь эдгээр энгийн асуултыг тоолгүй, илүү төвөгтэй нарийн зүйл хүсдэг нь жижиг бизнесүүдийн гол алдаа болдог.
11 дүгээр сарын 2-нд болох Жижиг дунд бизнест тохирох маркетингийн аргууд вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:
- Жижиг, дунд, бичил бизнесүүдийн маркетингийн бодлогын онцлог
- Томоохон компаниудын амжилттай кэйсийг жижиг компани ямар байдлаар ашиглавал тохиромжтой вэ?
- Маркетингийн стратегиа зөв тодорхойлохын тулд ямар асуултуудад хариулах хэрэгтэй вэ?
- Жижиг, дунд бизнесүүд маркетингийн бодлогодоо ямар алдааг хамгийн түгээмэл гаргадаг вэ? Түүнээс хэрхэн сэргийлэх вэ?
- Цаасан дээр бичигдээд орхигдох бус хэрэгжихүйц, нүсэр бус төлөвлөгөөг гаргах аргууд
- Маркетингийн арга хэрэгслүүдийг үр дүн муутай байдлаар ашиглаж буйн жишээ?
- Жижиг ч бай том ч бай маркетингийн идэвхжүүлэлт, кампанит ажлыг хийчихээд үр дүнг нь хэмждэггүй, барагцаагаар явахын эрсдэл
[tnm_video layout=”mnmd-post-media”]https://www.youtube.com/watch?v=0W-BlHFErzQ[/tnm_video]
Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:
Youtube M plus Apple Podcasts Google Podcasts Spotify
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.