Зочин: MN Agency-г үүсгэн байгуулагч Г.Нямхүү
11 дүгээр сарын 23-нд болох Маркетинг кампайн, эвентийг үр дүнтэй зохион байгуулах тактикууд вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:
- Үр дүнтэй маркетингийн кампейн зохион байгуулахад нөлөөлдөг хүчин зүйлс юу вэ?
- Эвент яагаад маркетингийн чухал арга хэрэгслүүдийн нэгд тооцогддог вэ? Давуу тал нь юундаа байна вэ?
- Ямар зорилгод хүрэх гэж байгаа үед эвент хамгийн тохиромжтой вэ?
- Эвент менежмент ямар үе шатуудаас бүрддэг вэ? Хаана нь голдуу алдаад байдаг вэ?
- Дижитал маркетингтай яаж хослуулбал зөв бэ?
- Сонирхсон, очно гэсэн хүмүүс маш олон байсан ч яг арга хэмжээний үеэр хүлээлтээс хамаагүй бага хүн ирэх тохиолдол бий. Хэр их хүнд хүрч, хэр их нь ирэхийг бодитоор тооцоолох ямар арга байдаг вэ?
- Арга хэмжээ болоод л бүх зүйл дуусна гэж ойлгох нь өрөөсгөл байх. Тэгвэл хойноос нь “арчлах” ямар тактикууд байдаг вэ? Яагаад энэ ач холбогдолтой вэ?
- Зардал болон үр өгөөжийг хэрхэн тооцох вэ? Ямар үед зарцуулсан хөрөнгө нь маань үр дүнд хүргэжээ гэж үзэх вэ?
- Цар тахлын нөхцөл байдлын улмаас эвентүүдийн ач холбогдол хэр буурсан бэ? Одоо чиг хандлага хаашаа хөрвөж байна вэ?
- Онлайн эвентийг ер нь яаж зөв зохион байгуулах вэ?
Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn сэтгүүл, сайтын редактор
Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:
Youtube M plus Apple Podcasts Google Podcasts Spotify
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.