BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Нисэх буудлын аюулгүй байдлын хяналтын цэг дээр дараалалд зогсохдоо маск зүүж, чемодан чирж буй хүмүүсийн дүрслэл. Баруун талын хамгаалалтын ажилтан зорчигчийн суух тасалбарыг шалгаж байна. Мэдээллийн самбарууд таазан дээр өлгөөтэй байх нь бизнесийн үр ашигтай аяллыг онцолж өгдөг. - Business.MN

Хэрэглэгчийн замналын зураглалыг хэрхэн хийх вэ? (Загвар+ Хичээл)

Хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулах аргуудаас хамгийн түгээмэл ашиглагддаг арга бол CUSTOMER JOURNEY MAPPING буюу хэрэглэгчийн замналын зураглал юм. Энэхүү аргачлал нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчийнхээ байр сууринд орж, бизнесээ хэрэглэгчийнхээ өнцгөөс харж, үйл ажиллагаагаа сайжруулахад тусалдаг харьцангуй энгийн аргачлал юм.

Б.Саруулбаяр   Б.Саруулбаяр
2022-05-09
  Маркетинг
0
Share on FacebookShare on Twitter

Хэрэглэгчийн замналын зураглал гэж юу вэ?

Энэ бол хэрэглэгчийн танай компани эсвэл брэндтэй холбогдож буй процессыг урт хугацаагаар нь нэг дор буулгасан зураглал юм. Хэрэглэгчид анх хэрэгцээ шаардлага үүсэхээс эхлээд, судалгаа харьцуулалт хийж мэдээлэл авах, худалдан авалт хийх, ашиглах гэх мэт холбогдох тодорхой мөчлөгүүдэд хувааж, тэр бүрт хэрэглэгч байгууллагаас юуг хүлээж, ямар үйлдэл хийж, ямар сувгаар, ямар мэдрэмж авч, юуг туулж байгаа нийт мэдээллийг цэгцтэй хүснэгтлэх арга гэж хэлж болох юм.

Хэрэглэгчийн замнал

Жижиг дэлгэц дээр зураг тод харагдахгүй бол татаж аваад томруулж харахыг зөвлөж байна. 

Яагаад хэрэглэгчийн замналыг зураглах хэрэгтэй вэ?

Зах зээлийн эдийн засагт бизнесийн байгууллага хэрэглэгчид дээр оршин тогтнодог тул тэдний сэтгэл ханамж юунаас ч чухал. Компанийн бүх л ажилтан эцсийн дүндээ хэрэглэгчийн туршлагыг бүтээхэд ямар нэг байдлаар оролцож байдаг. Харин бүтээгдэхүүнийг нэг тусад нь, үйлчилгээний сувгуудыг нэг тусад нь, маркетингийг нэг тусад нь гэх мэтээр олон тусдаа алба нэгж ажиллахад тэдгээрийн уялдаа холбоо цаг хугацааны эрхээр холдон холдсоор нэг мэдэхэд хэрэглэгчид нь шаардлагагүй, төвөгтэй олон алхмыг туулах болсон байдаг. Энэхүү хэрэглэгчийн туулж буй замналыг асуудалгүй, хялбар, уялдаа холбоотой, тэр бүү хэл сэтгэлд хоногшим байлгахын тулд олон улс болон Монголд ашиглагдах болсон уг энгийн аргыг та бүхэнд танилцуулж байна.

Хэрэглэгчийн замналыг зураглах нь ямар ач холбогдолтой вэ?

Байгууллага хэрэглэгчид тулгарч буй асуудал, түүнийг шийдвэрлэхийн тулд авч хэрэгжүүлэх боломжтой аргуудыг уялдаа холбоотойгоор харж чадахаас гадна аль мөчид ямар зорилтот мэдрэмжийг өгснөөр тэдний сэтгэлд хоногших “СХ төлөвлөгөө”-өө боловсруулж, амжилттай хэрэгжүүлснээр өрсөлдөх давуу талыг бий болгох боломжтой. My Customer and Quadient-ийн судалгаагаар хэрэглэгчийн замналын зураглалыг тодорхойлсон байгууллагуудын 90% нь  тэдний хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид эерэг нөлөөлөл үзүүлсэн гэж хариулжээ.

Хэрэглэгчийн замналыг зураглах 10-н алхам

Замналыг зураглалд буулгахдаа хэрэглэгчдээсээ ярилцлага, анкет, туршилт, ажиглалтын аргаар мэдээллээ цуглуулахаас гадна байгууллагын хэрэглэгчдийн сэтгэл зүй, хүлээлт, зан төлвийн талаар сайтар мэдээлэлтэй байдаг борлуулалт, үйлчилгээ, маркетинг зэрэг алба нэгжүүдээс мэдээлэл, санал комментыг авах нь чухал юм.

1-р алхам Хэрэглэгчийн профайлыг бий болгох
2-р алхам Замналын ерөнхий үе шатууд(phase/stage)-ыг тодорхойлох

3-р алхам Замналын үе шат бүр дэх хэрэглэгчийн болон байгууллагын зорилгуудыг тодорхойлох

4-р алхам Харилцагч болон байгууллагын шүргэлтийн цэг/ touchpoint бүрийг тодорхойлох

5-р алхам Moment of true буюу хэрэглэгчийн танай байгууллагын тухай ойлголт бүрэлдэн бий болоход шийдвэрлэх нөлөөтэй мөчүүдийг тодорхойлж, тэдгээрт илүү их анхаарлаа хандуулах

6-р алхам Үе шат бүр дэх хэрэглэгчийн худалдан авалт хийхээс татгалзах, компанийг орхих  шийдвэр гаргах магадлалтай эрсдэлүүдийг тодорхойлж, тэдгээрээс сэргийлэх арга, шийдлүүдийг гаргах

7-р алхам Замналыг зураглаж дууссаны дараа хэрэглэгчдээс дахин мэдээлэл, коммент авч эцэслэх

8-р алхам Хэрэглэгчийн замналыг сайжруулах боломжуудыг тодорхойлох

9-р алхам Өрсөлдөгч байгууллага болон гадаад дотоодын бэнчмарк болсон замналын зураглалыг гаргаж, өөрийн хэрэглэгчийн замналтай харьцуулан, сайжруулалтыг хийж, үйл ажиллагаанд нэвтрүүлэх

10-р алхам Хэрэглэгчийн замналыг тогтмол хянаж, сайжруулах, хөгжүүлэх

Хэрэглэгчийн замналыг зураглах хэрэгслүүд 

bookzone

Хэрэглэгчийн замналын зураглалыг энгийн самбар, цаас болон программ, систем дээр зураглах боломжтой. Орчин үед бидний өдөр тутам ашигладаг PowerPoint, Visio зэрэг программуудаас гадна зөвхөн замналын зураглал гаргахад зориулагдсан дараах программуудыг санал болгож байна. Үүнд:

  1. https://uxpressia.com/
  2. https://www.touchpointdashboard.com/
  3. https://app.smaply.com/
  4. https://www.gliffy.com/
  5. https://miro.com/

***

 

Тагууд: Customer ExperienceCXхэрэглэгчийн замын зурагхэрэглэгчийн туршлага

Санал болгох:

Цайвар өнгийн костюмтай эмэгтэй микрофонтой тайзан дээр зогсож, график, текст бүхий том дэлгэцийн өмнө үзүүлбэр үзүүлж байна. Тайзыг цэнхэр, ногоон гэрлээр гэрэлтүүлж, урд талд нь том "CX" тэмдэг байрлуулсан байна. Ар тал нь бизнесийн он цагийн хэлхээс бололтой. - Business.MN
CX-2023 Conference: Онцлох санаа, эшлэлүүд
Олон тооны үзэгчид, тэр дундаа эмэгтэйчүүд өнгөлөг гэрэлтүүлэгтэй тасалгааны танхимд суугаад алга ташдаг. Тэд ажил хэрэгч, хөгжилтэй харагддаг бөгөөд ихэнх нь мэргэжлийн болон энгийн хувцас өмссөн, бизнес эсвэл бизнес эрхлэх талаар ярилцаж байгаа бололтой. Арын дэвсгэр нь ногоон, цэнхэр өнгийн сүүдэртэй, эрч хүчтэй, футурист орчинг харуулж байна. - Business.MN
Customer Experience Conference 2023 болж өнгөрлөө
Б.Саруулбаяр

Б.Саруулбаяр

Маркетингийн стратегич, Дижитал маркетингийн зөвлөх, Инновацийн Консалтинг Фирм - Анстак Инк ХХК-ийн хамтран үүсгэн байгуулагч

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00