BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Томруулдаг шилний доторх Facebook лого бүхий дүрслэл. Арын дэвсгэр нь хийсвэр хэлбэр, график бүхий цэнхэр өнгөтэй бөгөөд мэдээллийн дүн шинжилгээ эсвэл сошиал медиа аналитикийг харуулсан баганан диаграм, шугаман график нь бизнесийн стратегиа сайжруулахыг хүсч буй аливаа компанид тохиромжтой. - Business.MN

Фэйсбүүкийн алгоритмд нийцүүлж хэрхэн оновчтой маркетинг хийх вэ?

Б.Саруулбаяр   Б.Саруулбаяр
2022-08-17
  Маркетинг
0
Share on FacebookShare on Twitter

Алгоритм гэж юу вэ?

Фэйсбүүкийн алгоритм нь постуудын дараалал, харагдацыг хянадаг. Тиймээс хэрэглэгчид өөрт нь илүү чухал гэгдэх мэдээллийг түрүүлж олж харна. Контентууд цаг хугацааны дарааллаар биш, Фэйсбүүкийн чухал гэж үзсэн пост, рекламууд илүү харагдана. Алгоритм жилд 1-2 удаа update хийгддэг.

Алгоритмын хөгжлийн үе шат

  • 2009 онд анхны алгоритмыг зохиосон бөгөөд олон лайктай нийтлэлийн харагдацыг дэмжиж байв.
  • 2015 онд сурталчилгаа их нийтэлсэн хуудаснуудын оноог багасгав. Энэ нь төдийлөн олон хүнд харагдах боломжгүй гэсэн үг.
  • 2016 онд хэрэглэгчийн үзэж, сонирхож байгаа мэдээллийн хугацааг тооцож, олон цаг зарцуулж байгааг нь түлхүү харагдуулдаг болсон.
  • 2017 оноос эхлээд love, angry, haha, care гэсэн reaction нэмэгдсэн. Love дарах нь like дарснаас илүү хэрэглэгчид илүү таалагдаж байгаа учир илүү оноотой. Тиймээс love дарсан зүйлийг нь илүү эрэмбэлж өгье гэсэн алгоритм ажиллаж эхэлсэн.
  • 2018 онд Фэйсбүүкээр  хэтэрхий их сурталчилгаа яваад эхэлсэн учир хэрэглэгчид дургүйцсэн. Тиймээс алгоритмаа өөрчилж, хүмүүс хоорондын харилцааг илүү дэмжиж эхэлсэн. Байгууллагын сурталчилгааг бууруулав.
  • 2019 онд видеог илүү дэмжсэн. Тэгээд 3 минутаас илүүгүй хэрэглэгчдийн дуустал үздэг видеонуудыг илүү дэмждэг алгоритмыг чухалчилсан. Close буюу дотно найз гэсэн агуулгыг гаргав. Тухайн хэрэглэгчийн дотнын найзынх нь үзэж байгаа зүйлийг newsfeed дээр гаргаж эхэлсэн.

Фэйсбүүкийн үндсэн зорилго

Хэрэглэгч юунд дуртай байна, юу үзэхээр жаргалтай байна, юуг үзвэл эвгүйцдэг вэ тэр бүхнийг судлаад, жаргалтай байлгах, гоё байлгах контентуудыг дэмжих.

Boost  хийхдээ анхаарах зүйл

Зураг, текст дээр анхаарах хэрэгтэй. Жишээ нь: “Кейто хоол идвэл 3-5 кг турна” гэсэн агуулгыг эрүүл мэндийн хувьд үнэн худал нь мэдэгдэхгүй учир нийтэлдэггүй. Фейсбүүк монгол хэлийг 98 хувьтай таньдаг болсон. Boost хийхдээ хориглодог болон дэмждэг зүйл гэж бий. Олон хүмүүсийн зураг, түүн дотроо эрэгтэй, эмэгтэй хүмүүс, инээмсэглэсэн байвал илүү өндөр оноотой, хүнд аз жаргал бэлэглэдэг спортын эрч хүчтэй зургууд бас өндөр оноотой. Өндөр оноо гэдэг нь илүү олон хүнд харагдана гэсэн үг. Эсрэгээрээ ганцаараа цаашаа хараад суусан, сөрөг царайны төрх гаргасан, байгалийн гэрэл сүүдэргүй, бүүдгэр бол оноо хасагдана. Мөн зурган дээрх тексттэй постуудын оноо бага байдаг.

Фэйсбүүкийн алгоритмд нийцүүлж хэрхэн оновчтой маркетинг хийх вэ?

Манайхан маркетингийн төлөвлөгөөгөө түр хойш нь тавиад дижитал маркетинг дээрээ анхааръя гэдэг. Мөн сурталчилгаа бүтээх 11 алхам гэж бий. Бизнесийн төлөвлөгөө гаргах, бүтээгдэхүүнээ таних гэх мэт. Манайхны түгээмэл алдаа нь эдгээр алхмын төгсгөлөөс эхэлдэг.  11 дэх ажил буюу дотоод баг хөлслөх үү, аутсорсинг хийх үү. 10 дахь ажил нь буюу зохиол гаргах гэх мэтээс ажлыг эхлэх гээд байдаг. Энэ тохиолдолд сурталчилгаа дуусахаар утас дуугарахаа больдог. Өөрөөр хэлбэл, үр дүнгүй болдог. Энэ бол зүгээр л контент гэсэн үг.. Сайн сурталчилгаа бол үр дүнд хүрээд цаанаа үлдэж байх хэрэгтэй. Тиймээс фэйсбүүкийнхээ алгоримт-д тохируулж, маркетингаа хийх хэрэгтэй. Жишээ нь, видео, зураг, текст, линктэй мэдээ, хоосон бланк гэсэн постны таван төрөл байгаа. Видеог дотор нь энгийн видео,  лайв гэж ангилна. Лайв бол ямар ч пост мэдээллээс илүү. Учир нь тухайн хэрэглэгчид мэдээлэл шууд очдог давуу талтай.

bookzone
Тагууд: facebookреклам

Санал болгох:

Богино хар үстэй, сахалтай, цайвар ягаан ноосон цамц өмссөн эрэгтэй өнгөт битүү буйдан дээр сууж байна. Тэрээр гараа атгаж, бизнесийнхээ талаар халуун сэтгэлээр ярьж байна. Арын дэвсгэр дээр цагаан самбар, ханан дээр өнгөлөг хийсвэр зураг байдаг. - Business.MN
Ч.Лутсүх: Өөрийн дуртай зүйлээ олж чадвал мэргэжил, чадвар бүр үнэ цэнтэй
Б.Саруулбаяр

Б.Саруулбаяр

Маркетингийн стратегич, Дижитал маркетингийн зөвлөх, Инновацийн Консалтинг Фирм - Анстак Инк ХХК-ийн хамтран үүсгэн байгуулагч

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00