“Digital Media Asia” нь хэвлэл мэдээллийн салбарын дижитал чиг хандлага, бизнес загварын шийдэл, технологийн талаар хэлэлцдэг Азийн хамгийн том арга хэмжээ юм. 2009 онд анх удаа Сингапурт зохион байгуулагдсанаасаа хойш жил бүр Азийн орнуудын томоохон хэвлэн нийтлэгчид, редакторууд, дижитал контент хөгжүүлэгчид цугларч сайн туршлага, кэйс судалгаанууд, медиа бизнесийн шийдлээ хуваалцдаг арга хэмжээ болжээ.
Энэ удаагийн арга хэмжээнд дэлхийн 30 орчим орны төлөөлөгчид оролцохоор иржээ.
Хэвлэл мэдээлэл болон контент маркетингийн чиглэлээр ажилладаг Buiness.mn платформ нь олон улсын WAN IFRA байгууллагын “Хэвлэлийн залуу манлайлагчид” хөтөлбөрийн хүрээнд уг арга хэмжээнд оролцож байна.
Цар тахлын улмаас гурван жил завсарласан 14 дэх удаагийн “Digital Media Asia – 2022” дээр дараах сэдвүүдийг хэлэлцэж байна:
- Датад суурилсан редакцийн үйл ажиллагаа ба уншигчдын оролцоо
- Хэвлэл захиалгын (Subscription) стратеги хөгжүүлэх нь
- Хиймэл оюунд суурилсан редакц
- Зар сурталчилгааны автомат системийн сайн туршлага
- Шинэ үеийн контент менежмент
- Хэвлэн нийтлэх ажилд дата болон аналитик ашиглах нь
- Уншигчид ба орлогын менежмент дахь хиймэл оюуны оролцоо
- Шинэ цагийн уншигчдад зориулсан контент
- Зар сурталчилгааны технологи