BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Модон ширээн дээрх компьютерийн дэлгэц нь "B2B маркетинг" болон график бүхий дэлгэцийг харуулдаг. Ширээнд өнгө өнгийн наалдамхай цаас, үзэг бүхий үзэгний тавиур, нүдний шил, дэвтэр байдаг. Арын хана нь саарал тоосгоноос бүтсэн нь аливаа бизнес эрхлэгчдэд урам зориг өгөх уур амьсгалыг бүрдүүлдэг. - Business.MN

Байгууллагын зах зээлд инбаунд маркетингийн арга ашиглах нь

Г.Даваадорж   Г.Даваадорж
2023-03-09
  Маркетинг, Онцлох
0
Share on FacebookShare on Twitter

Байгууллагын зах зээл нь хэрэглэгчийн зах зээлээс ялгарах нэг онцлогтой нь харилцагчтай хэлцэл хийх процесс нь илүү удаан хугацаа шаарддаг, олон оролцогчтой, голдуу өндөр үнийн дүнтэй байдаг.

***

Байгууллагын зах зээл дээр ажиллаж буй жижиг, дунд бизнесийн захирал, менежерүүдийн хувьд STP (Segment, Target, Position) – гээ сайн тодорхойлох хэрэгтэй байдаг. Энэ нь танай зорилтот хэрэглэгчид хэн бэ (Segment), түүнийгээ илүү нарийвчилж чиглүүлэх (Target) тухай юм. Нэг бизнес дээр Segment болон Target нь хэд хэд байж болно. Харин Position гэдэг нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ зорилтот хэрэглэгчдэдээ хүргэхдээ хэрхэн ялгарал бий болгох тухай юм.

Үүнээс гадна 4P (product, price, place, and promotion) гэж бий. Энэ нь бүтээгдэхүүн, үнэ, байршуулалт, идэвхжүүлэлт юм. Олонх жижиг бизнес эрхлэгч ямар бүтээгдэхүүнийг ямар үнэтэйгээр гаргаж, хаана байршуулж, ямар идэвхжүүлэлт хийх талаар тодорхой ойлголт, мэдлэгтэй байдаг. Гэхдээ зах зээлээ сайн ойлгож, ялгарлаа гаргаагүй болохоор олонхийн жишиг дагасан маягаар маркетинг хийгээд үүнээсээ цааш явж чаддаггүй.

Өнөөдөр зах зээл маш өрсөлдөөнтэй байгаа учраас niche буюу сиймхий зах зээл дээр өөрийн ялгарал үүсгэж, хэрэглэгчдэд асуудлыг нь шийдэх түвшинд үнэ цэн өгч байж цаашаа явна. Яагаад гэвэл жижиг, дунд бизнесүүдийн хувьд зах зээлийн ихэнхийг эзэлнэ, брэнд маркетинг хийнэ гэсэн ойлголт байхгүй. Тиймээс л STP-гээ ойлгох нь маш чухал.Үүний дараа маркетингийн стратегиа боловсруулах боломжтой болдог.

Байгууллагын зах зээл нь хэрэглэгчийн зах зээлээс ялгарах нэг онцлогтой нь харилцагчтай хэлцэл хийх процесс нь илүү удаан хугацаа шаарддаг, олон оролцогчтой, голдуу өндөр үнийн дүнтэй байдаг. Тэгэхээр массын зах зээлтэй адилхан аргаар бүтээгдэхүүнээ сурталчилж, идэвхжүүлэх нь үр дүн муутай гэсэн үг. Хэрэглэгч худалдан авалтын тодорхой замналыг (Buyer Journey) туулахдаа тухайн бүтээгдэхүүний сурталчилгааг харангуутаа шууд худалдан авалт хийх магадлал маш бага. Тиймээс Inbound маркетингийн аргаар буюу зорилтот зах зээлдээ боловсрол, мэдлэг өгөх замаар өөрийн хэрэглэгч болгож, нэг үгээр, хэрэглэгчээ бэлддэг.

Inbound маркетингийн арга нь тодорхой шатлалтай:

  1. Persona буюу хэрэглэгчийн дүрээ тодорхойлно. Энэ нь танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг авснаар асуудлаа шийдэх, өөрийн хэрэгцээг хангах учиртай зохиомол дүр юм. Нэг үгээр, зорилтот зах зээлдээ дүр өгнө гэсэн үг.
  2. Дараа нь хэрэглэгчийн тэрхүү дүрийн худалдан авалтыг замналыг гаргана. Хэрэглэгч худалдан авалт хийх болтлоо худалдан авалтын тодорхой үе шатуудыг туулдаг. Эхлээд танилцуулга авна, эргэлзэнэ, судална, өрсөлдөгчтэй нь харьцуулна, дараа нь шийдвэр гаргана гэх мэтээр.
  3. Худалдан авалтын замнал бүр дээрээ Inbound маркетингийн дагуу борлуулалтын сэжмүүдийг арчилдаг. Тухайн хэрэглэгч худалдан авалтын замналын аль хэсэгт яваагаас шалтгаалж ямар контентыг ямар ээлж, дараатай өгөх вэ гэдгийг тодорхойлно. Энэ бол дижитал маркетингийн хамгийн том давуу тал юм.
  4. Хэрэглэгчид тухайн контентыг үзсэнээр тэдний талаарх өгөгдлүүд бий болдог. Үүнд зориулсан дижитал маркетингийн олон төрлийн хэрэгслүүд байдаг.
  5. Хэрэглэгчийн дата бий болсноор сэжмийн арчилгаа хийх буюу маркетингаа илүү оновчтой хийх боломж бүрдэнэ.
Digital & Inbound Marketing Agency.

Гүйцэтгэх захирал Б.Батмөнх
bookzone
Тагууд: контент маркетингмаркетингхэрэглэгч

Санал болгох:

Illustration of four people analyzing charts and graphs on large screens, surrounded by popular social media icons like Facebook, Instagram, and TikTok. Background is pink.
Маркетингийн төсөв контент бүтээгчид рүү урсах хандлагатай байна
Нийгмийн сүлжээг ашиглаж борлуулалтаа хэрхэн нэмэгдүүлэх вэ
Г.Даваадорж

Г.Даваадорж

Ерөнхий редактор

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00