Хархорум Дижитал Академи, Business.MN сэтгүүлээс хамтран зохион байгуулдаг “БИЗНЕС ЦЭНЭГ” сургалтын дөрөвдүгээр сарын бүртгэл явагдаж байна. дөрөвдүгээр сарын цуврал вэбинар сургалтаараа ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭ сэдвийг онцолж байна.
Эхний вэбинарыг угтсан подкастын дугаараар “Харилцагчийн үйлчилгээ ба дуудлагын төв” сэдвээр ярилцлаа.
Подкастын агуулга:
- Ковидын дараа хэрэглэгчийн худалдан авах замналд гарсан өөрчлөлт
- Онлайн худалдаанд дуудлагын төв ямар үүрэг гүйцэтгэдэг вэ?
- Дуудлагын төвийн үйлчилгээ авах нь борлуулалтын сувгуудыг хэрхэн тэлдэг вэ?
- Дуудлагын төвийн тусламжтай бий болсон өгөгдлийг бизнест ашиглах нь
- Дуудлагын төв ашигласнаар бизнест ямар боломжууд бий болдог вэ?
Зочин: Б.Сарантуяа. “Saba consulting” компанийн үүсгэн байгуулагч, Ерөнхий захирал
Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn. Ерөнхий редактор
Producer, Media Creator: П.Энхтүвшин
Подкаст сонсох холбоосууд:
Youtube M plus Apple Podcasts Google Podcasts Spotify
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.
Вэбинарт бүртгүүлэх: https://academy.karakorum.digital/pages/webinars