“Centric Front Line” компани нь Монголын бизнесийн үйл ажиллагааг оновчтой болгож, хэрэглэгчийн харилцааг сайжруулан, тогтвортой өсөлтийг дэмжих цогц шийдлүүдийг санал болгодог. Бид хэрэглэгчийн зан төлөв, зах зээлийн судалгаа, бизнесийн стратегийн зөвлөгөө, орчин үеийн харилцаа холбооны технологийн шийдлүүдээр дамжуулан танай бизнесийн амжилтад хувь нэмэр оруулахаар ажиллаж байна.
3CX Нэгдсэн Харилцаа Холбооны Дуудлагын Систем: Харилцаа холбооны тэргүүлэх үүлэн шийдэл, хямд үнэ, олон функц, хялбар хэрэглээ.
Зардлыг хэмнэх: 3CX систем нь олон IP дугаар холбох боломжтой мөн дотоод дуудлага үнэгүй.
Уян хатан байдал: Үүлэн технологид суурилсан тул хаанаас ч, ямар ч төхөөрөмж ашиглан холбогдох боломжийг олгодог.
Дэвшилтэт функцууд: Дуудлагын төвийн функцууд, автомат хариулагч, дуудлага дамжуулах, ярианы бичлэг хийх, гар утасны гурвалсан яриа хийх, олон төрлийн тайлан /ажилтнаар, цагаар, дугаараар гэх мэт/гаргах зэрэг олон боломжуудтай.
Хялбар удирдлага: Вэб суурьтай удирдлагын самбараар системийг IT инженер байхгүй байсан ч хялбархан тохируулах, удирдах боломжтой. Мөн байгууллагын дотоод чат болон видео хурал хийх боломжтой.
CRM (Customer Relationship Management) Систем: Байгууллагын хэрэглэгчтэй харилцаж буй бүх л сувгийг (Call, Social, E-mail) нэг систем, платформ дээр удирдан зохицуулж, санал хүсэлт, гомдлыг шийдвэрлэх, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх сэжим өгөх, үнэнч хэрэглэгчийг бий болгож хэрэглэгчийн дата баазыг нэгтгэн хэрэглэгчээ таних, халамжлан, байгууллага болон хэрэглэгчийн харилцаанд гүүр болж хэрэглэгчтэй харилцах шийдлийг цогцоор нь хүргэдэг аутсоурсинг үйлчилгээ юм.
Дата сан бүрдүүлэх: Хэрэглэгчтэй холбогдож буй бүх л сувгийн датаг нэг системд нэгтгэн анализ, дүгнэлт хийн маркетинг, борлуулалтын шийдвэр гаргахад нөлөөлнө.
Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, сэжим өгөх: Хэрэглэгчийг таньж чадсанаар хэрэгцээнд нь тулгуурлан бүтээгдэхүүн үйлчилгээг урьдчилан санал болгож оновчтой борлуулалт хийнэ.
Бүтээгдэхүүний захиалга: Хэрэглэгч болон харилцагч байгууллагаас урьдчилсан авч, бүтээгдэхүүний нөөцийг зөв тодорхойлно.
Хэрэглэгчээ таних, халамжлах: Хэрэглэгчтэй эргэх холбоо үүсгэн лавлагаа, үйлчилгээ, санал хүсэлт хүлээн авч, гомдлын шийдвэрлэснээр хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлж үнэнч хэрэглэгчийг бий болгоно.
Цаг захиалга бүртгэх: Үйлчилгээ үзүүлэгч байгууллагад зориулан хэрэглэгчтэй уулзалтын тов зарлан ажлын үр бүтээмжийг нэмэгдүүлнэ.
Зардал хэмнэх: Дуудлага сошиал хандалт зэрэг үйлчилгээг нэг системд төлөрүүлснээр ажлын бүтээмжийг нэмэгдүүлж, зардал хэмнэх алхам болно.
3CX дуудлагын систем, CRM систем болон бүх төрлийн судалгааны оновчтой шийдлийг танай байгууллагад амжилттай нэвтрүүлэхэд бид туслах болно.
- Бидэнтэй холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл аваарай.
- Холбогдох утасны дугаар: +976 7509 1110
- Facebook: Facebook