BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Бизнесийн санаагаа хуваалцаж буй хоёр хүний зураг. Зүүн талд байгаа халзан, нүдний шил зүүсэн хүн гэрэлтдэг гэрлийн чийдэнг барьж байна. Баруун талд байгаа урт үсээ боосон хүн гараа сунгаж, компанийнхаа талаар ярилцаж байгаа бололтой. - Business.MN

Санал, шүүмж солилцохын ач тус

Badral Misheel   Б.Мишээл
2021-05-02
  Менежмент
0
Share on FacebookShare on Twitter

Feedback буюу санал, шүүмж өгч мөн авч чаддаг байх нь байгууллагыг амжилтад хүргэх чухал хүчин зүйлсийн нэг билээ. Санал, шүүмжийг бид бусдад харамгүй өгдөг ч хүлээж авахдаа хэр сайн бэ? 

Компанийнх нь санал шүүмж авч өгөх соёл карьерын амжилтад нь эергээр нөлөөлсөн тухай Гранд Серкл Корпорацийн Бизнесийн үйл ажиллагаа хариуцсан Дэд Ерөнхийлөгч О.Мөнхзаяа онцолсон юм. Түүний ажилладаг компани нь дэлхийн 85 улсад америк жуулчдыг аялуулдаг, сүүлийн хорин жилийн турш энэ салбарыг тэргүүлж яваа компани юм. Тус компанийн хувьд багаар ажиллахын чухал бүрэлдэхүүн хэсэг нь санал шүүмжийг тогтмол солилцох соёл билээ. Тэд жижиг, том ямар ч ажил байсан үргэлж санал бодлоо солилцож, албан тушаал харгалзалгүй санал шүүмжийг хүлээн авах замаар үйл ажиллагаагаа тасралтгүй сайжруулдаг байна. Бусдын санал, шүүмжийг сонсохын ач холбогдлыг О.Мөнхзаяа өөрт тохиолдсон нэгэн жишээгээр тайлбарласан юм. 

Япон дахь аяллын ахлагч нартаа бүтэн өдрийн сургалт явуулж байхдаа тэрбээр өөрийнхөө хамгийн сайнаар л явуулж байна гэж бодож байв. Гэсэн ч сургалт эхэлснээс хоёр цагийн дараа тэрбээр тэднээс санал сэтгэгдлийг нь асуужээ. Тэдний ихэнх нь настай хүмүүс байдаг учраас гурван өнгийн тодруулагчаар бичих нь уншихад төвөгтэй байгааг хэлсэн байна. Гол санаагаа тодруулж өөр өнгөөр бичвэл тэдэнд илүү хүрнэ гэж бодсон ч бодит байдал дээр эсрэгээрээ байжээ. Хэрэв өөрийгөө болж байна, чадаж байна гэж бодоод асуугаагүй бол эцсийн үр дүнд сургалт үр өгөөж муутай болж өндөрлөх байв. Энэ нөхцөлд тэрбээр компанийнхаа соёлын дагуу сургалт эхлэхээс өмнө тэднээс нээлттэй байж, асуудал гарсан тохиолдолд санаа зоволгүй хэлэхийг хүссэн байна. Ингэснээр хоёр тал сэтгэл хангалуун үлдэж, үр өгөөжтэй сургалт явуулах эцсийн зорилгодоо хүрч чаджээ. 

Хэрэв компанийн соёлд нь санал шүүмж солилцох тухай суулгаж өгөөгүй байсан бол бусадтайгаа ойлголцож тэдэнд яг юу хэрэгтэй байгааг, өөрийнх нь юу болохгүй байгааг мэдэж, улмаар хөгжиж дэвших боломж бүрдэхгүй байв. Иймд та ч гэсэн хамт олонтойгоо ойлголцож, илүү үр дүнтэй ажиллахын тулд санал шүүмж солилцох соёлыг байгууллагадаа хэвшүүлээрэй.

Удирдах түвшний ажилтнууд удирдагчийн хувьд хөгжин дэвшихийн тулд дараах 4 асуултыг асуух боломжтой:

  1. Багийн удирдагчийн хувьд миний сайн хийж байгаа, цааш нь үргэлжлүүлээсэй гэж хүсэж байгаа зүйл юу вэ? 
  2. Хийх ёстой ажил дээрээ орхигдуулж байгаа, илүү сайжруулах зүйл минь юу вэ? 
  3. Миний хийх ёстой боловч огт хийхгүй байгаа зүйлийг хэлж өгнө үү?
  4. Та бүхний цаг, хүчийг дэмий үрж буй миний зогсоох хэрэгтэй арга барил, зан чанар юу вэ? 

Эдгээр асуултыг зөвхөн өөрийн удирдлага дор ажиллаж буй хүмүүс гэлтгүй хамтран ажиллаж буй бүхий л хүмүүсээсээ дор хаяж улиралд нэг удаа асууж байх хэрэгтэй. Бусдын танд хэлж буй санал шүүмж нь таны өсөлт хөгжил, ур чадварт оруулж буй үнэтэй хувь нэмэр юм. 

Байгууллагадаа зөв соёлыг хэрхэн төлөвшүүлэх тухай подкастаар ярьсан бусад сонирхолтой асуудлыг энд дарж сонсоно уу.

bookzone.mn
Тагууд: менежментсаналхувь хүний хөгжилшүүмж

Санал болгох:

Illustration of a person holding a large magnet attracting user profile icons, another person excitedly holding up icons, and a third person sitting with a laptop, representing customer attraction and engagement.
Хүний нөөцийн менежерийн гол ур чадвар
A couple relaxes on a sandy beach; the woman is lying on the man’s chest, reading a book, while the man looks at his phone. They are on a blanket with cushions and decorative wooden lanterns nearby.
JPMorgan зөвлөж байна: Энэ зун унших ёстой 16 ном
Badral Misheel

Б.Мишээл

Business.mn Сэтгүүлч

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00