BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Толгой дээрээ асуултын тэмдэгтэй, урагш чиглэж буй сум руу чиглэн буй эргэлдсэн замын эхэнд зогсож буй хүний дүрслэл. Арын дэвсгэр нь цайвар цэнхэр өнгөтэй бөгөөд тодорхойгүй байдал, шийдвэр гаргах мэдрэмжийг бий болгодог. - Business.MN

Маркетингийн стратеги боловсруулахад туслах 8 асуулт

Business.mn   Business.mn
2021-11-10
  Маркетинг
0
Share on FacebookShare on Twitter

Сурталчилгаа буюу идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааны дийлэнх хувь нь бизнесийн борлуулалт, ашиг орлогыг нэмэгдүүлэх эцсийн зорилгод чиглэдэг. Гэхдээ идэвхжүүлэлт борлуулалтад хувиртлаа хэд хэдэн үе шатыг дамждаг гэдгийг тэр бүр тооцдоггүй нь сурталчилгаа үр дүнд хүрэхгүй байна гэж шантрах гол шалтгаан болдог. 

Сурталчилгааг тань үзсэн хүмүүсийн дийлэнх нь танай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг дөнгөж анзаарч, сонирхож эхэлдэг бол тал хувь нь холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна. Гуравны нэг нь ижил төстэй бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй газруудтай танайхыг харьцуулж үздэг бол 15-20 орчим хувь нь хэрэглэгч болдог байна. Тэгэхээр бодит үр өгөөж өгөх идэвхжүүлэлтийн бодлого боловсруулахад тань туслах чиглүүлэх асуултуудыг хүргэж байна. 

Зорилго 

Та ямар үр дүн хүсэж байгаа болохоор идэвхжүүлэлт хийх гэж байна вэ? Брэндээ таниулах, хоногшил үүсгэх, борлуулалтаа өсгөх гээд зорилгоо тодорхойлохоос маркетингийн стратегиа боловсруулах ажил эхэлнэ. Зорилгоо тавихдаа нийт 6000 хүний хандалт авна, 20 хувиар борлуулалтаа өсгөнө гэх зэргээр зах зээлийн судалгаандаа үндэслэн тодорхой гаргах хэрэгтэй. 

Хэрэглэгчээ тодорхойлох

Таны идэвхжүүлэлт хэн рүү чиглэж байна вэ? Танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сонирхох зорилтот хэрэглэгчийнхээ орлого, амьдралын хэв маяг, худалдан авалтын дадал, зан авир зэрэг нарийн мэдээлэл бүхий персона буюу хэрэглэгчийн карт үүсгэх замаар яг хэнд зориулж сурталчилгаа хийхээ тодорхойлно.  

Хүргэх санаа

Та тэдэнд яг юу ойлгуулахыг хүсч байна вэ? Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ тань хэрэглэгчийн ямар асуудлыг шийдэхэд нь туслах вэ? Ижил төстэй бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнээс юугараа ялгарах, ямар давуу талтай гээд яг ямар санааг хүргэх гэж буйгаа тодорхой болгох хэрэгтэй.

Агуулга 

Идэвхжүүлэлтээ яаж хийвэл хүмүүсийн анхаарлыг татаж чадах вэ? Сонгох 5 шалтгаан, харьцуулсан туршилт видео, цуврал гэх мэтээр агуулга, хэлбэрийг тодорхойлсон зохиолоо гаргана. 

Хугацаа 

Ямар хугацаанд энэ идэвхжүүлэлтийг хийх вэ? Жишээ нь, яг энэ сурталчилгааг нэг сарын турш түгээнэ зэргээр тодорхой хугацаа зааж өгөөрэй. Мөн төлөвлөгөө гаргахдаа 7 хоног бүрээр хийх ажлаа оноож хуваарилах нь идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг цэгцтэй болгодог.

Давтамж 

Ямар давтамж эсвэл үе шаттай хийвэл үр дүнтэй вэ? Давтамж бол идэвхжүүлэлтийг үр дүнтэй болгодог чухал хүчин зүйлсийн нэг. Тэгэхээр ямар үе шаттайгаар, хэр хугацааны давтамжтай явуулахаа мөн төлөвлөгөөндөө тусгаарай. 

Төсөв 

Хэр хэмжээний төсөв гаргах вэ? Идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагаандаа жилд нийт хэдэн төгрөг төсөвлөхөө тооцож, түүнийгээ идэвхжүүлэлт хийх сар болон 7 хоног бүрд хувааж төсөвлөөрэй. 

Үр дүн

Та хийж байгаа идэвхжүүлэлтийнхээ үр дүнг яаж тодорхойлох вэ? Гурван сарын хугацаанд манайд 6000 хэрэглэгч хандсан тохиолдолд эсвэл борлуулалт 20 хувиар нэмэгдсэн тохиолдолд үр дүнтэй ажилласан гэж тооцно гэх зэргээр тавьсан зорилготойгоо уялдуулан үр дүнгээ хэмжээрэй. 

Маркетингийн стратегиа тодорхойлоход таныг чиглүүлэх эдгээр асуулт болон зах зээлийнхээ хэмжээг тодорхойлох, идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө гаргах аргуудыг энэ долоо хоногийн “Бизнес цэнэг” вэбинарын үеэр Маркетингийн мэргэшсэн институтын захирал О.Ундрам танилцууллаа. “Идэвхжүүлэлтийн бодлого буюу сурталчилгааг зөв хийх арга” сэдвээр зохион байгуулсан энэхүү вэбинарыг бүтнээр нь үзэх бол  энд дарна уу.

Хархорум Дижитал Академи, Business.mn сэтгүүлээс Мягмар гараг бүр зохион байгуулдаг “Бизнес цэнэг” вэбинарт ирэх долоо хоногт Viral Content ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Н.Гарамханд Хэрэглэгчийг татах үнэ цэнтэй контентийг хэрхэн бүтээх вэ? сэдвээр хичээл орно. Уг вэбинарыг угтаж хийсэн подкастыг эндээс сонсоно уу.  

bookzone.mn

Дараагийн вэбинарт бүртгүүлэх холбоос: karakorum.digital

Тагууд: маркетингстратеги

Санал болгох:

A collage shows the new Импортыг орлож экспортлох боломжтой MDM ампул тарилгын эмийн үйлдвэр: stainless steel equipment, staff in lab coats, technical machinery, the modern exterior, and workers inspecting documents in a clean room.
Импортыг орлож, экспортлох боломжтой МДМ ампул фарм тарилгын эмийн үйлдвэр ашиглалтад орлоо
Удирдлагын нягтлан бодох
Удирдлагын нягтлан бодох бүртгэл гэж юу вэ?
Business.mn

Business.mn

Бизнес эрхлэгч, энтрепренерүүдийг хөгжилд хөтлөх платформ

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00