Хархорум Дижитал Академи, Business.MN сэтгүүлээс хамтран зохион байгуулдаг “БИЗНЕС ЦЭНЭГ” вэбинар сургалтаар өнгөрсөн 11 дүгээр сард АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭРХ СЭТГЭЛ ЗҮЙН ЭРҮҮЛ МЭНД сэдвийг онцоллоо. Өнгөрсөн сарын сүүлийн подкастын дугаараар Хэрэглэгчийн зан үйл, хэв шинжийг ойлгох нь сэдвээр ярилцлаа.
Дугаараас онцлох санаанууд:
- Сайн бизнесүүд бараа, бүтээгдэхүүн гэхээс илүү эерэг мэдрэмж санал болгодог. Хэрэглэгч худалдан авалтаас итгэл үнэмшил, үнэт зүйлс олж авахыг хүсдэг.
- Нийгэмд амьдралын үнэт зүйлс, арилжааны үнэт зүйлс гэсэн хоёр зүйл бий. Бизнес арилжааны үнэт зүйлс рүү хэлбийж, хэтэрхий мөнгөний хойноос хөөцөлдвөл хэрэглэгчдээсээ холддог.
- Хэрэглэгчийн хувийн үнэт зүйлс дээр тулгуурласан бүтээгдэхүүн хөгжүүлбэл бизнес урт хугацаандаа амжилттай ажиллаж чаддаг.
Зочин: Ж.Үйлст. Сэтгэл зүйч
Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn. Ерөнхий редактор
Producer, Media Creator: П.Энхтүвшин
Подкаст сонсох холбоосууд:
Youtube M plus Apple Podcasts Google Podcasts Spotify
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.
Вэбинарт бүртгүүлэх: https://academy.karakorum.digital/pages/webinars
😌😊