BUSINESS.MN
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Пиджак, цагаан цамц өмссөн хүн бүр энтрепренер харагдах бөгөөд бизнесийнхээ талаар ярилцлага өгөхдөө баруун гараараа дохио зангаагаар ярьж байна. - Business.MN

Контентийн хаан

Business.mn   Business.mn
2019-04-08
  Стратеги
0
Share on FacebookShare on Twitter

Netflix компанийн гүйцэтгэх захирал Рийд Хастингсийг амнаасаа хэр баргийн үг унагадаггүй хүн гэж хэлвэл үнэнд дөхнө. Гэвч шуудангаар DVD захиалдаг байсан бизнесийг өнөөгийн түвшинд хүргэсэн хүн ихийг ярих шаардлагагүй билээ. Түүний хамтран үүсгэн байгуулж, тэргүүлж буй Netflix компани нь дэлхийн хамгийн өндөр өсөлттэй, алдартай компанийн нэг болоод байна.

Харин Р.Хастингс өөрөө дөрвөн тэрбум орчим долларын хөрөнгө чинээтэй болжээ. Эдүгээ түүний удирдаж буй компани нь студи, хөрөнгө оруулалтын продакшн, жүжигчид хөлслөх зэрэг олон охин компанитай болж өргөжсөний зэрэгцээ контентийг кино театр, телевизийн сувгаар дамжуулан хэрэглэгчдэд хүргэх уламжлалт аргыг эрс өөрчилсөөр байна.

Netflix-ийн толгой эргэм амжилтад олон хүчин зүйл нөлөөлсөн гэж үздэг агаад тэдгээрийн нэг бол тус компанийн хуримтлуулсан дата юм. Тэд өөрсдийн мэдэлд буй үлэмж хэмжээний датаг ашиглан хэрэглэгчид юу үзэхийг хүсэж байгаа талаар тун оновчтой дүгнэлт гаргах боломжтой болжээ.“CEO Middle East” сэтгүүлд Р.Хастингсийн өгсөн ярилцлагыг сонирхуулъя.

– Та өөрийгөө технологи, шинэ санаа, эсвэл контентийн салбарын алинд нь хамаарах хүн гэж үздэг вэ? Та дийлэнх цагаа аль салбарт зарцуулж байна вэ?
– Шилдэг компаниудыг авч үзвэл тэд маш олон ур чадварыг хослуулсан байдаг. Apple гэхэд дизайн, технологид маш сайн. Харин бид контент, технологийн тал дээр маш сайн байхыг хичээж байна. Мэдээж бид The End of the ****** World, Thirteen Reasons Why зэрэг шилдэг шоу гаргахыг хүсэхийн зэрэгцээ тэдгээрийг телевиз, эсвэл гар утсан дээрээ үзэхэд нь хүмүүст хялбар байлгах ер бусын сайн технологитой байхыг хичээдэг.

– Контент болон нэвтрүүлгийн төрөл, хэв маягийг сонгоход та бүхэнд дата хэрхэн нөлөөлдөг вэ?
– Тийм ч их нөлөөлдөггүй, гэхдээ мэдээж ямар нэгэн кино, эсвэл шоу маш амжилттай болоход хэрэглэгчдээс ихээхэн санал хүсэлт, магтаал ирдэг. Энэ нь бид цаашид юу хийх ёстой вэ гэдэгт нөлөөлнө. Гэвч уран бүтээлийн төлөвлөгөө гаргахдаа бид үүнээс гадна өөр олон хүчин зүйлийг анхаарч үздэг.

– Money Heist цуврал Саудын Арабт маш их алдаршсан. Netflix-ийн маш олон шоу энэ мэтчилэн ихээхэн амжилтад хүрч байгаа нь танай компанид давуу тал бий болгодог уу?
– Давуу тал олгож байгаа эсэхийг би хэлж мэдэхгүй байна. Энэ бол аяндаа болж байгаа үзэгдэл, манай уран бүтээлчдийн хөдөлмөрийн үр шим л гэж бодож байна. Бидний бүтээл хүмүүсийн таашаалд нийцэж байгаа нь сайхан санагддаг.

– Шинэ, залуу кино найруулагчид танай платформ дээр уран бүтээлээ гаргах боломж хэр байгаа гэж та бодож байна вэ?
– Кино салбарт анх удаа хөл тавьж байгаа найруулагчдын хувьд Youtube хамгийн зөв сонголт. Бид харин түүх өгүүлэхдээ мэргэжлийн байхад анхаардаг. Олон уран бүтээл хийсэн, мэдлэгтэй хүмүүстэй ажилладаг. Энэ бол бидний онцлог.

– Youtube-ийн хэрэглэгч, хүн амын тоонд нь тулгуурлаж ямар нэг улс, эсвэл бүс нутагт зориулсан шоу бүтээхэд та бүхэн хэр их анхаарал хандуулдаг вэ?
– Бид тухайн улсад зориулагдсан шоунд хөрөнгө оруулсаар байх болно. Энэ нь биднийг хүмүүстэй илүү нягт холбогдох, хамт өсөж дэвжих боломж олгох юм. Жишээ нь, Данид The Rain телевизийн цуврал маш амжилттай явна. Тиймээс бид одоогийн арга барилаа үргэлжлүүлэх аваас амжилтаа хадгалж чадна гэж үзэж байна.

Н.ЭНХБАЯР

 

bookzone.mn
Тагууд: контент маркетингмаркетинг

Санал болгох:

A man wearing glasses and a blazer speaks into a microphone on stage, standing near a large screen displaying a blue graphic and Russian text that reads "Бизнес Центр" (Business Center).
Бизнесийн эзнээс өөр шилдэг маркетер гэж байхгүй
Illustration of four people analyzing charts and graphs on large screens, surrounded by popular social media icons like Facebook, Instagram, and TikTok. Background is pink.
Маркетингийн төсөв контент бүтээгчид рүү урсах хандлагатай байна
Business.mn

Business.mn

Бизнес эрхлэгч, энтрепренерүүдийг хөгжилд хөтлөх платформ

Please login to join discussion

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00