Зочин: EMPR агентлагийн үүсгэн байгуулагч, Ерөнхий захирал О.Гэрэл

Бизнесийн тань үр шим, бүтээж буй үнэ цэнийг тотвортой хадгалахад брэнд чухал ач холбогдолтой бөгөөд брэндийг хөгжүүлснээр урт хугацаанд зах зээл дээр манлайлах боломж бүрддэг. Түүнчлэн, маркетингийн өндөр зардал гаргалгүй зөвхөн нэр хүндээрээ хэрэглэгчдээ татах, тогтвортой өсөлтийг бий болгоход чухал үүрэгтэй.

4 сарын 20-нд болох “Брэнд хөгжүүлэлтэд PR-г ашиглах нь” вэбинарыг (энд дарж бүртгүүлнэ үү) угтаж хийсэн энэхүү подкастаар дараах асуудлыг хөндлөө: 

  • Брэнд гэж юу вэ? Компани брэнд хоёрын ялгаа
  • Нэр хүндийн капитал, үнэ цэнийг хэрхэн бий болгодог вэ? Энэ нь заавал урт хугацааны процесс байх ёстой юу?
  • Брэнд хөгжүүлэлтийг хийснээр үүсэх давуу талууд
  • PR-ийн зорилго юу вэ? PR болон маркетингийн ялгаа.
  • PR-ийн үндсэн зарчим юунд тулгуурладаг вэ?
  •  Олон нийтийн сүлжээ арилжааны PR-т ямар боломжуудыг нээж байгаа вэ? 

 

Хөтлөгч: Г.ДаваадоржBusiness.mn сэтгүүл, сайтын редактор, Business.mn сэтгүүлийн ковер материал болох “Амжилтын эзэн” буланг хөтөлдөг. 

Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст сонсоход:
– Apple podcasts аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл
https://apple.co/2zTWDq0

– Google podcast аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна, эсвэл

https://podcasts.google.com

– Youtube-ээс business.mn гэж хайна, эсвэл
https://bit.ly/2WNdwLY

– M plus аппликэйшнээс Business.MN гэж хайна эсвэл

https://mplus.mn/Business.mn

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлт, түүнчлэн подкастад оролцох, хамтран ажиллах саналыг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
Б.Мишээл
Business.mn Сэтгүүлч

Буудай брэнд: Шинэ бизнесийн овжин мэх

Өмнөх нийтлэл

Санхүүгийн удирдлагын 10 хурууны томъёо

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.