Зочин: Viral Content ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Н.Гарамханд

Бүтээсэн контентоо сошиалаар хэсэг бүүстлээд явахгүй бол муу контент болжээ гээд илүү олон хүнд хүргэх оролдлого хийлгүй хаядаг нь бизнесүүдийн маркетингдаа гаргадаг түгээмэл алдаа. Мөн дуугүй үзэх боломжоор хангаж хадмал тавих, хэт нуршуу, тойруу, уянгын халилтай тайлбараас зайлсхийх, үзэх сэдлийг төрүүлэхүйц зургийг сонгох зэрэг жижиг зүйлс анзаарагддаггүй ч ихээхэн ач холбогдолтой байдаг. 

11 дүгээр сарын 16-нд болох Хэрэглэгчийг татах үнэ цэнтэй контентийг хэрхэн бүтээх вэ? вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:

  • Бизнесийнхээ онцлогт тохирсон контент маркетингийн стратегийг боловсруулахад юу анхаарах вэ?
  • Мэдээллийн асар их урсгалд дунд амьдарч буй энэ үед контентийн хэмжээг богиносгох зайлшгүй шаардлагатай юу?
  • Ирэх жилүүдэд контент маркетингийн ямар тактикууд эрэлттэй байх вэ?
  • Трэнд дагах болон тунг нь тааруулах тухай
  • Бизнесүүдийн контент маркетингдаа гаргадаг гол алдаа 
  • Үр дүнгээ хэрхэн хэмжихэд ямар үзүүлэлтүүдийг анхаарах вэ?

Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn сэтгүүл, сайтын редактор

Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:

Youtube      M plus     Apple Podcasts     Google Podcasts     Spotify

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Бизнес сэтгүүл

Зочид буудлын орлогын менежментийг үр дүнтэй хийх нь (№126)

Өмнөх нийтлэл

Business.mn сэтгүүлийн 35 дахь дугаараас юу унших вэ?

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply



Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.