Зочин: Viral Content ХХК-ийн гүйцэтгэх захирал Н.Гарамханд
Бүтээсэн контентоо сошиалаар хэсэг бүүстлээд явахгүй бол муу контент болжээ гээд илүү олон хүнд хүргэх оролдлого хийлгүй хаядаг нь бизнесүүдийн маркетингдаа гаргадаг түгээмэл алдаа. Мөн дуугүй үзэх боломжоор хангаж хадмал тавих, хэт нуршуу, тойруу, уянгын халилтай тайлбараас зайлсхийх, үзэх сэдлийг төрүүлэхүйц зургийг сонгох зэрэг жижиг зүйлс анзаарагддаггүй ч ихээхэн ач холбогдолтой байдаг.
11 дүгээр сарын 16-нд болох Хэрэглэгчийг татах үнэ цэнтэй контентийг хэрхэн бүтээх вэ? вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:
- Бизнесийнхээ онцлогт тохирсон контент маркетингийн стратегийг боловсруулахад юу анхаарах вэ?
- Мэдээллийн асар их урсгалд дунд амьдарч буй энэ үед контентийн хэмжээг богиносгох зайлшгүй шаардлагатай юу?
- Ирэх жилүүдэд контент маркетингийн ямар тактикууд эрэлттэй байх вэ?
- Трэнд дагах болон тунг нь тааруулах тухай
- Бизнесүүдийн контент маркетингдаа гаргадаг гол алдаа
- Үр дүнгээ хэрхэн хэмжихэд ямар үзүүлэлтүүдийг анхаарах вэ?
[tnm_video layout=”mnmd-post-media”]https://www.youtube.com/watch?v=XoHfrPJrwaA[/tnm_video]
Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn сэтгүүл, сайтын редактор
Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч
Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин
Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:
Youtube M plus Apple Podcasts Google Podcasts Spotify
Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.