Зочин: MN Agency-г үүсгэн байгуулагч Г.Нямхүү

11 дүгээр сарын 23-нд болох Маркетинг кампайн, эвентийг үр дүнтэй зохион байгуулах тактикууд вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:

  • Үр дүнтэй маркетингийн кампейн зохион байгуулахад нөлөөлдөг хүчин зүйлс юу вэ?
  • Эвент яагаад маркетингийн чухал арга хэрэгслүүдийн нэгд тооцогддог вэ? Давуу тал нь юундаа байна вэ?
  • Ямар зорилгод хүрэх гэж байгаа үед эвент хамгийн тохиромжтой вэ? 
  • Эвент менежмент ямар үе шатуудаас бүрддэг вэ? Хаана нь голдуу алдаад байдаг вэ? 
  • Дижитал маркетингтай яаж хослуулбал зөв бэ? 
  • Сонирхсон, очно гэсэн хүмүүс маш олон байсан ч яг арга хэмжээний үеэр хүлээлтээс хамаагүй бага хүн ирэх тохиолдол бий. Хэр их хүнд хүрч, хэр их нь ирэхийг бодитоор тооцоолох ямар арга байдаг вэ?
  • Арга хэмжээ болоод л бүх зүйл дуусна гэж ойлгох нь өрөөсгөл байх. Тэгвэл хойноос нь “арчлах” ямар тактикууд байдаг вэ? Яагаад энэ ач холбогдолтой вэ?
  • Зардал болон үр өгөөжийг хэрхэн тооцох вэ? Ямар үед зарцуулсан хөрөнгө нь маань үр дүнд хүргэжээ гэж үзэх вэ?
  • Цар тахлын нөхцөл байдлын улмаас эвентүүдийн ач холбогдол хэр буурсан бэ? Одоо чиг хандлага хаашаа хөрвөж байна вэ? 
  • Онлайн эвентийг ер нь яаж зөв зохион байгуулах вэ?

Хөтлөгч: Г.Даваадорж, Business.mn сэтгүүл, сайтын редактор

Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:

Youtube      M plus     Apple Podcasts     Google Podcasts     Spotify

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Г. Даваадорж

Төрийн банк “Дундаж давхаргыг дэмжих” Банк санхүүгийн цогц хөтөлбөрийг хэрэгжүүлнэ

Өмнөх нийтлэл

Бизнесийн ёс зүй – Орчин үеийн бизнесийн амин сүнс

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply



Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.