Төгс компани бүтээх нууц

“ТӨГC КОМПАНИ БҮТЭЭХ НУУЦ”

Ихэнх бизнес эрхлэгч илүү эрх чөлөөтэй ажиллах, цагийн хуваарьт баригдалгүй амьдрах, хүссэн хэмжээний мөнгөтэй болох, эцэст нь хөдөлмөрийнхөө үр шимийг үзэхийг хүссэний үндсэн дээр бизнесээ эхлүүлдэг. Харамсалтай нь үүсгэн байгуулагч, захирал, эзнээс бизнес нь хэт хамааралтай байх нь олонтаа учраас тэд хүссэндээ хүрэх боломжгүй болчихдог. Захирал байхгүй л бол компани нь хэчнээн том эсвэл ашигтай байсан ч ерөнхийдөө үнэ цэнгүй юм. 

Гэхдээ бизнес нь ямар шатандаа явж байгаагаас үл хамаарч үнэ цэнтэй системтэй компанийг байгуулж болох нууц стратеги бий. Чухам тэдгээрийг Жон Варрилов “Төгс компани бүтээх нууц” номдоо дэлгэрэнгүй тайлбарласан юм. 

Канадын хөрөнгө оруулагч Жон Варриллов нь өдгөө олон мянган компанийн ашигладаг бизнесийн үнэ цэнийг өсгөх “The Sellability Score” программыг санаачлагч бөгөөд амжилттай дөрвөн компани байгуулсан туршлагатай бизнесмэн юм. Бизнес эрхлэхийн зэрэгцээ Inc. сэтгүүлд 30 жилийн турш ажиллахдаа олон зуун ментороос хуримтлуулсан туршлагаа тэрбээр бизнесийг үнэд хүргэх хүчин зүйлсийг олж бусадтай хуваалцахад зориулсан билээ.

Зохиогч: Жон Варриллов
Орчуулагч: Нарантуяагийн Энхбаяр
Редактор: Ганбаатарын Даваадорж
Хавтасны дизайнер: Пүрэвдоржийн Энхтүвшин
Эрхлэн гаргасан: Хархорум Дижитал ХХК

Үнэ: 23000 төг

Захиалах
Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө

“Манайх хамгийн шилдэг нь, хамгийн чанартай нь манайхыг аваарай” гэсэн сурталчилгаа нь аргаа барсан маркетингийн арга бөгөөд маркетинг хийнэ гэдэг нь үр суулгаж тариа тарихтай адил юм. Иймд тариачин хүний онцгой шинж чанаруудыг бодож тунгаах хэрэгтэй. Тариачин үр тариад ургацаа авах хүртлээ хүлээнэ, тэр болтол түүнийгээ арчилж, усалж ургуулна. Цаг нь болмогц ургацаа хурааж эхлэнэ. Тариагаа ганц хоёр услаад хаячихдаг тариачин харж байсан уу?

Маркетингийн төлөвлөгөөгөө энгийн аргачлалын дагуу нэг хуудсанд багтаан боловсруулж, багахан төсвөөр хэрхэн гайхалтай үр дүнд хүрэх тухай Аллан Дибийн бэстселлер “Маркетингийн 1 хуудас төлөвлөгөө” ном өгүүлэх болно. Энэхүү номыг уншсанаар та худалдан авалтын тохиролцоог хэт улайрч, гуйж эсвэл залхаасан биш байдлаар дуусгах урлаг, өрсөлдөгчдөө дарж, өөрийгөө цор ганц сонголт болгохоос гадна бүтээгдэхүүн үйлчилгээндээ хэрхэн  өндөр төлбөр авч хариуд нь хэрэглэгч танд үнэнээсээ талархдаг болгох зэрэг маркетингийн олон аргад суралцах болно. 

Аллан Диб нь IT, харилцаа холбоо, маркетинг зэрэг төрөл бүрийн салбарт олон бизнесийг бүтээж, өсгөж чадсан өвөрмөц сэтгэлгээтэй маркетер, энтрепренер билээ. Анхны гарааны бизнесээ эхлүүлээд 4 жил болоход нь Business Review Weekly сэтгүүл Австралийн хамгийн түргэн өсөлттэй 100 бизнесийн нэгээр нэрлэж байжээ. Тэрбээр бизнесүүдэд технологи болон маркетингийн тусламжтайгаар өндөр өсөлтийг бий болгох шинэ арга замыг хайх тал дээр нь туслах чин хүсэлтэй нэгэн юм. 

Зохиогч: Аллан Диб
Орчуулагч: Батбаатарын Анхбаяр
Редактор: Бямбацэрэнгийн Үнэнбат
Эрхлэн гаргасан: Хархорум Дижитал ХХК

Үнэ: 27000 төг

 

Захиалах