BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Учиртай тоонууд
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Сэтгүүл
  • Ном
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
BUSINESS.MN
Close menu
  • Хобби
  • Хүний нөөц
  • Санхүү
  • Амт
  • CEO Talk
  • Стратеги
  • Маркетинг
  • Менежмент
  • Брэндийн түүх
  • Өсөлттэй бизнес
  • Made in Mongolia
  • Дижитал шилжилт
  • Green entrepreneur
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Woman entrepreneur
  • Bookzone
  • Подкаст
  • Эрүүл амьдрал
Ягаан өнгийн юүдэнтэй хувцас өмссөн хүний өөдөөс ногоон спорт костюмтай олон хүмүүс өрөөнд зогсож байна. Ар талд нь давхар ор харагдана. Тохируулга нь цайвар цайвар хана бүхий тод гэрэлтдэг. - Business.MN

Squid Game: Өмнөд Солонгосын соёлын экспортыг дагасан онцлох тоонууд

Х.Цолмон   Х.Цолмон
2021-10-20
  Маркетинг, Менежмент
0
Share on FacebookShare on Twitter
Оскарын шагналт “Шимэгч” (Parasite) кино, гоо сайхны бүтээгдэхүүний зах зээл дэх K-Beauty давлагаа, поп соёлын онцлох үзэгдэл BTS хамтлагийн амжилтын араас Өмнөд Солонгосын соёлын экспортын буухиа цааш үргэлжилж буйг Squid Game киноны тэсрэлт харуулав. 

Өнгөрсөн сарын 17-нд нээлтээ хийсэн даруйдаа олон улсын үзэгчдийг байлдан дагуулсан Squid Game цувралыг дагасан бүхэл бүтэн эдийн засаг үүссэн гэж хэлж болох бөгөөд үүнтэй холбоотой зарим онцлох тоог танилцуулъя. 

  • Одоогоор Squid Game -ийг 132 сая гаруй хүн үзээд байна. Нийт үзэгчийн 89 хувь нь цувралыг эхлүүлмэгцээ дунджаар 75 минутыг дэлгэцийн өмнө өнгөрүүлсэн буюу багадаа нэг ангийг бүтэн үзэж дуусгажээ. Харин 66 хувь нь цуврал цацагдсанаас хойш 23 өдрийн дотор бүх ангийг нь үзсэн байна. Энэ ч утгаараа Netflix -ийн хамгийн олон үзэгчтэй, хамгийн амжилттай цувралаар нэрлэгдэж буй. 
  • Squid Game -ийн нэг  анги ойролцоогоор 2.4 сая ам.доллараар бүтсэн (Цуврал нийт 9 ангитай) бол цуврал бүхэлдээ 21 сая ам.долларын өртгөөр бүтжээ. Үүгээрээ маш бага зардлаар бүтсэн ч өндөр амжилт үзүүлсэн кинонуудын жагсаалтад зүй ёсоор багтаад байна. Цаашид уг цуврал 900 сая ам.долларын орлого олох үнэ цэнтэй гэж Bloomberg -ээс мэдээлсэн юм. 
  • Цуврал цацагдсанаас хойш Netflix -ийн хувьцаа 7 хувиар өсч, компанийн үнэлгээ 278.1 тэрбум ам.долларт хүрчээ. Сонирхуулахад, стриминг үйлчилгээний салбарт тэргүүлж буй тус компани 2015-2020 оны хооронд Өмнөд Солонгосын уран бүтээлчидтэй хамтран кино, цувралууд бүтээхэд нийт 700 сая ам.долларын хөрөнгө оруулжээ. Солонгос соёлын түрлэг эрчимжиж буйг Netflix компани 2016 оноос хойш Өмнөд Солонгосын кино уран бүтээлчидтэй хамтарсан 80 орчим дэлгэцийн бүтээлийг өөрийн платформоор дамжуулан хүргэсэн, мөн зөвхөн өнгөрсөн хоёр жилийн хугацаанд гэхэд л Америкт K-драма үзэгчдийн тоо 2 дахин нэмэгдсэн зэргээс харж болно.   

  • Squid Game цувралд жүжигчдийн өмсдөг ногоон бэлтгэлийн хувцас, ягаан өмсгөл, маск, тэргүүтэй хувцас хэрэглэл Etsy, Amazon зэрэг онлайн худалдааны сайтын эрэлттэй бүтээгдэхүүний тоонд хэдийнэ багтаад буй. Тухайлбал, кинонд олон давтамжтай гардаг цагаан слип-он (slip-on) гутлын борлуулалт 7800 хувиар өссөнийг The Sole Supplier мэдээлсэн. Halloween -ийн баяраар олон орны хүмүүс Squid Game цувралын хувцас, хэрэгслээр амьсгална гэсэн хүлээлт ч үүсээд байна. Харин Netflix компаниас Walmart -тай хамтран сүлжээ дэлгүүрүүдэд нь зөвхөн Squid Game гэлтгүй компанийн бусад онцлох киноны мерчендайз бүтээгдэхүүнүүдийг борлуулах тусгайлсан тасаг нээхээр төлөвлөснөө зарласан билээ. 
  • Гадаад хэл сурахад тусалдаг Duolingo аппд бүртгүүлж буй шинэ хэрэглэгчдийн дунд солонгос хэл сурах эрмэлзэл эрс нэмэгдсэнийг энэ үзүүлэлт Их Британид 76, харин АНУ-д 40 хувиар өссөн зэргээс харж болно. Энэ бол кино үзэгчдэд хүрч эхэлснээс ердөө хагас сарын дараах тоо юм. Үүний хажуугаар TikTok хэрэглэгчдийн дунд Squid Game -ийн үйл явдлаас сэдэвлэсэн чалленжууд өндрөө аваад буй. 
  • Энэ цувралаар жүжигчний гараагаа эхлүүлсэн загвар өмсөгч Чон Хо Ён үзэгчдийн анхаарлыг татаж, цувралын нээлтээс өмнө 400 мянган дагагчтай байсан түүний инстаграм хаягийг өдгөө 21.4 сая хэрэглэгч дагаад байна. Мөн тун саяхан тэрбээр Louis Vuitton брэндийн төлөөлөгчөөр сонгогдож, Adidas брэндийн сурталчилгаанд тоглосон зэргээс үзэхэд Squid Game кинонд дүр бүтээсэн нь түүний карьерын хувьд онцлох алхам болсон нь эргэлзээгүй. 
  • Squid Game үзэгчдэд хүрсний дараа бизнес нь цэцэглэсэн хүний нэг бол найман жилийн турш Сөүл хотод далгона чихрийн мухлаг ажиллуулж буй 37 настай Ан Ён-хуй. Кино гарахаас өмнө тэр өдөрт 200 ширхэг чихэр борлуулдаг байсан бол өдгөө энэ тоо 500 гаруйд хүрч нэмэгджээ. Мөн хүмүүс далгона чихэр авахаар мухлагийнх нь гадаа дараалал үүсгэх болсон байна. Цуврал цацагдсаны дараахан их хэмжээний гэнэтийн захиалга орж ирснээс болж, долоо хоног гэртээ харьж чадаагүй тухайгаа Ан Ён-хуй өмнө нь хэвлэлд ярьж байв.  
bookzone
Тагууд: киномаркетингсоёлэкспорт

Санал болгох:

Illustration of four people analyzing charts and graphs on large screens, surrounded by popular social media icons like Facebook, Instagram, and TikTok. Background is pink.
Маркетингийн төсөв контент бүтээгчид рүү урсах хандлагатай байна
A person with shoulder-length hair stands confidently against a marble-patterned wall. They are wearing a light green double-breasted blazer with rolled-up sleeves. Their hands are placed together in front of them.
Шилдэг амт цаг хугацааны урлагаар бий болдог
Х.Цолмон

Х.Цолмон

Креатив редактор

Захиалах
Нэвтрэх
Мэдэгдэл
Нэвтэрч байж сэтгэгдэл үлдээнэ үү
0 Сэтгэгдлүүд
Inline Feedbacks
Бүх сэтгэгдлийг харах

БИЗНЕС ХАРИЛЦААНЫ АЛБА:
89975667, 80975667, 86975667

ХАЯГ: УБ, Хан-Уул дүүрэг,
Махатма Гандигийн гудамж,
Галакси Тауэр, 5007 тоот

  • Бидний тухай
  • Нууцлалын бодлого
  • Хамтран ажиллах
  • Лого татах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

wpDiscuz
Үр дүн олдсонгүй
Хайлтын үр дүнг харах
  • Амжилтын эзэн
  • Манлайлагч
  • Өсөлттэй бизнес
  • Woman entrepreneur
  • Бизнесийн эргэн тойронд
  • Брэндийн түүх
  • CEO Talk
  • Green entrepreneur
  • Хобби
  • Made in Mongolia
  • Маркетинг
  • Хүний нөөц
  • Менежмент
  • Дижитал шилжилт
  • Дэлхийд
  • Учиртай тоонууд
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Стратеги
  • Санхүү
  • Амт
  • Эрүүл амьдрал
  • Ирээдүйг кодлогчид
  • Подкаст
  • Сэтгүүл
  • Bookzone
  • Ном
  • Хамтран ажиллах

© 2019-2025 Бизнес Медиа ХХК

-
00:00
00:00

Queue

Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00