Зочин: Корпорэйт Трейнинг ХХК-ийн үүсгэн байгуулагч С.Батаарсүрэн

Таны хэрэглэгч хэн бэ, тэд хаана байна, тэд юуг, ямар зорилгоор, хэзээ худалдаж авдаг вэ гэсэн таван асуултад л хариулснаар маркетингийн стратегиа зөв тодорхойлох үндэс тавигддаг. Харамсалтай нь эдгээр энгийн асуултыг тоолгүй, илүү төвөгтэй нарийн зүйл хүсдэг нь жижиг бизнесүүдийн гол алдаа болдог.

11 дүгээр сарын 2-нд болох Жижиг дунд бизнест тохирох маркетингийн аргууд вэбинарыг угтсан подкастаар дараах агуулгын хүрээнд ярилцлаа:

  • Жижиг, дунд, бичил бизнесүүдийн маркетингийн бодлогын онцлог
  • Томоохон компаниудын амжилттай кэйсийг жижиг компани ямар байдлаар ашиглавал тохиромжтой вэ?
  • Маркетингийн стратегиа зөв тодорхойлохын тулд ямар асуултуудад хариулах хэрэгтэй вэ?
  • Жижиг, дунд бизнесүүд маркетингийн бодлогодоо ямар алдааг хамгийн түгээмэл гаргадаг вэ? Түүнээс хэрхэн сэргийлэх вэ? 
  • Цаасан дээр бичигдээд орхигдох бус хэрэгжихүйц, нүсэр бус төлөвлөгөөг гаргах аргууд
  • Маркетингийн арга хэрэгслүүдийг үр дүн муутай байдлаар ашиглаж буйн жишээ?
  • Жижиг ч бай том ч бай маркетингийн идэвхжүүлэлт, кампанит ажлыг хийчихээд үр дүнг нь хэмждэггүй, барагцаагаар явахын эрсдэл

Хөтлөгч: Б.Мишээл, Business.mn сэтгүүл, сайтын сэтгүүлч

Контент хөгжүүлэгч: П.Энхтүвшин

Подкаст байрших дараах платформуудаас Business.MN гэж хайх эсвэл доорх холбоосоор орж сонсоорой:

Youtube      M plus     Apple Podcasts     Google Podcasts     Spotify

Подкасттай холбоотой та бүхний коммент, асуулт, санал хүсэлтийг info@business.mn хаягаар хүлээж авч байна.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Бизнес сэтгүүл

21-р зууны хамгийн эрэлттэй оюуны чадварууд

Өмнөх нийтлэл

Компаниуд 2022 оны мөнгөний бодлогоос юу анхаарах вэ?

Дараагийн нийтлэл

Сэтгэгдэл

Leave a reply



Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.